Olen seurannut nyt kuukauden tätä palstaa ja olen huomannut....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
- Kaikki rottweilerit, saksanpaimenkoirat, LAUMANVARTIJAT, dopermannit yms ovat hulluja tappajia
- Alle 12v lasta ei saa päästää yksin hetkeksikään
- Ei saa valittaa riippuvista rinnoista tai raskausarvista, koska LAPSI ON TÄRKEIN!
- Lapsi saa ikuisen trauman jos menee alle 3v hoitoon
- Kotiäitejä pitää arvostaa ja uraäitejä haukkua minkä kerkeää
- Korkokengillä ei saa mennä leikkikentälle

On tää kyllä mukava paikka.

Noh minusta koira + lapsi on huono yhdistelmä. Viikonvaihteessa luin viimeksi koiran tappaneen lapsen. Koiran jättäminen lapsen kanssa on verrattavissa tulitikkuaskiin lapsen kanssa. Ja onhan niitäkin tapauksia, että vaikka samassa huoneessa aikuisia, jotka puuttuneet heti peliin, on lapsi ehtinyt saada niin vakavat vammat, ettei selvinnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Noh minusta koira + lapsi on huono yhdistelmä. Viikonvaihteessa luin viimeksi koiran tappaneen lapsen. Koiran jättäminen lapsen kanssa on verrattavissa tulitikkuaskiin lapsen kanssa. Ja onhan niitäkin tapauksia, että vaikka samassa huoneessa aikuisia, jotka puuttuneet heti peliin, on lapsi ehtinyt saada niin vakavat vammat, ettei selvinnyt.

Ja minusta sulta ei kysytty yhtään mitään, vaan todettiin tämän palstan viralliset totuudet.

Mee sä sinne keittiöön vaan takasin ja vihaamaan koiria, laiska kotiäiti.

Olen huomannut aivan samat asiat!! :laugh:

Ja lisäyksenä näin oma mielipiteeni tästä koira+lapsi yhdistelmästä..mielestäni se ei ole ollenkaan huono...Tilanteet riippuu monista eri tekijöistä..meillä on kaksi espanjasta adoptoitua koiraa jotka rakastavat 10kk ikäisiä lapsiamme..ei tosin tulisi mieleenkään jättää lapsia ja koiria vartioimatta keskenään ja jotta elomme sujuisi täällä rauhaisasti on meillä koiraportti kotonamme koirien "oman alueen" edessä, joka on osoittautunut erittäin käteväksi keksinnöksi..tätä nykyä koirien parhaaksi, ettei lapsoset olisi kiusaamassa heitä..:D

+ unnutus ja pikkulasten keskinäiset "pistetään pippeli pimppiin" leikit on erittänkin hyväksyttäviä ja normaaleja, eikä asiaa saa vahingossakaan kieltää/tuomita

+ jos mies juo useammin kuin kerran vuodessa, se on juoppo, ja se pitää jättää HETI!

Listaa voisi jatkaa vielä vaikka kuinka paljon. Pitäisi ajatella niin kuin ap, vasta väitteitä ei ketjuun hyväsytä, niistä pitää aloittaa oma ketju jos se tuntuu tärkeältä mielipiteellä. Se on sivu seikka miten ap itse toimii tärkeitä on se että te/me muut toimitte niin kuin minä, ap sanon mutta ette niin kun minä teen.

Älkääkä unohtako site, että äidit saavat tehdä mitä vain lapsilleen ja olla tekemättä mitään heille koska he ovat äitejä. Jos äiti lyö lasta niin sitä pitää ymmärtää mutta jos isä tekee saman niin hän joutaisi selliin samantien ja eropaperit vireille.

Yhteistyössä