Olen sellaisessa lahjoitusryhmässä missä annetaan ilmaiseksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja siellä lahjoitettiin kauniit kengät. Sain hakea ne ja laitoin seuraavana päivänä jalkaani, ai kuinka kauniit ja mukavat jalassa! Espirit kengät, sellaiset balleriinatyyliset.
Kävelin kauppaan kilsan ja takaisin.
Riisuin kengät ja huomasin, että ne on ihan pilalla! Koko pinta oli repeillyt joka kohdasta, ihan rikki. Ei niistä ollut enää mihinkään ja piti heittää roskikseen :(

Nyt mun kysymys. Mitähän niille oli käynyt? Ei ne vanhoilta näyttänyt. Tosi kauniit kengät.
Miksi kenkien pinta repeilee ja rapisee pois?
 
Ja siellä lahjoitettiin kauniit kengät. Sain hakea ne ja laitoin seuraavana päivänä jalkaani, ai kuinka kauniit ja mukavat jalassa! Espirit kengät, sellaiset balleriinatyyliset.
Kävelin kauppaan kilsan ja takaisin.
Riisuin kengät ja huomasin, että ne on ihan pilalla! Koko pinta oli repeillyt joka kohdasta, ihan rikki. Ei niistä ollut enää mihinkään ja piti heittää roskikseen

Nyt mun kysymys. Mitähän niille oli käynyt? Ei ne vanhoilta näyttänyt. Tosi kauniit kengät.
Miksi kenkien pinta repeilee ja rapisee pois?
Huonolaatuinen muovi repeilee kylmässä?
 
vierailija
Ne vanhenee. Omalle papallekin kävi joskus niin että oli juhlakengät olleet vuosia käyttämättömänä kaapissa ja ihan hyvän näköiset. Sitten tuli sukulaisen hautajaiset ja pisti jalkaan, niin ei ehtinyt edes kirkkoon, kun piti lähteä vaihtamaan kengät, kun ne oli murentuneet jalkoihin.
 
vierailija
Mun lapsen kengän pohjat alkoi kerran murenemaan kun oltiin lähdössä kotiin kylpylästä... talvisaappaat mitkä olin ostanut käytettynä. Inhottavaa ja niin ärsyttävää! Ostan enää vain uusia.
 

Yhteistyössä