Olen rukoillut apua kohta 8 päivää eikä mitään vastausta.Usko loppuu =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niin väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hei";24121730]Ja lisäisiin vielä että kun on näyttänyt toivottamalta, siis tilanne on ollut sellainen ettei poispääsyä ole näkynyt, olen vaan luottanut Jeesukseen että jos teen parhaani itse ja pyydän apua ja uskon että Jeesus auttaa, jätän asian hänen huomaansa, kaikki meneekin yhtäkkiä hyvin. Ei välttämättä niin kuin olen suunnitellut tai pyytänyt, mutta se tilanne onkin ohi, siitä on selvitty. :)

Helppohan se olisi uskoa jos elämä olisi pelkkää hyvää, jos aina saisi kaiken mitä pyytää eikä olisi kärsimyksiä.
Mutta kun jaksaa luottaa kärsimyksenkin hetkellä ja silloinkin kun vaikeudet jatkuu, on sun uskosi aitoa ja sut palkitaan siitä.[/QUOTE]
Hetkinen? Olet tehnyt itse parhaasi ja kaikki onkin mennyt hyvin, joten annat kiitokset Jeesukselle? Ei elämä.. Missään vaiheessa ei sitten tule mieleen, että se oman parhaan panoksen antaminen saattaa vaikuttaa hivenen enemmän kuin 2000 vuotta sitten kuukahtaneen juutalaisen pedofiilin muistelu?

[QUOTE="hei";24121730]Ja lisäisiin vielä että kun on näyttänyt toivottamalta, siis tilanne on ollut sellainen ettei poispääsyä ole näkynyt, olen vaan luottanut Jeesukseen että jos teen parhaani itse ja pyydän apua ja uskon että Jeesus auttaa, jätän asian hänen huomaansa, kaikki meneekin yhtäkkiä hyvin.[/QUOTE]

Eiköhän olis asiat parantunu ilman jeesustaki

Sun pitää tehdä lista asioista, mitkä on pielessä. Merkitse sitten siihen ne asiat, joille voit tehdä jotain ja ala toimimaan niiden asioiden eteen. Jos sua masentaa, mene terveyskeskuseen. Vaikka rukoilet, hae kaikki majdollinen ammattiapu, mitä on saatavilla. Lppeta yövalvominen ja ala noista aamulla aikaisin. Muista kunnon aamupala. Mene aamupalan jälkeen hetkeksi ulos. Ala jutella Jumalalle kuin ystävälle pelkän avun pyytämisen lisäksi. Pyydä toki apua myös. Mutta asia on niin, että Jumala kaipaa sinua. Enemmän, kuin sinä osaat kaivata mitään. Olet rakas.

Hetkinen? Olet tehnyt itse parhaasi ja kaikki onkin mennyt hyvin, joten annat kiitokset Jeesukselle? Ei elämä.. Missään vaiheessa ei sitten tule mieleen, että se oman parhaan panoksen antaminen saattaa vaikuttaa hivenen enemmän kuin 2000 vuotta sitten kuukahtaneen juutalaisen pedofiilin muistelu?

Kamalsti sanottu.
Vaikka oonkin tehnyt parhaani kaikessa ei ole silti aina ollut mahdollisuutta itse korjata tilannetta vaan se apu on tullut todella yllättävistä paikoista. Ja niin että siihen ei ole mikään muu voinut vaikuttaa kuin Jeesus.
Parhaani tekemisellä tarkotan sitä että en vaan rukoile ja jää sitten odottamaan paikalleni että saan kaiken mitä pyydän. Ei ihminen yksinkertaisesti voi korjata kaikkea itse.

Yhteistyössä