Olen raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "loulou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"loulou"

Vieras
Menimme naimisiin elokuussa 2010 ja jätimme häämatkan jälkeen ehkäisyn pois (joulukuussa). Ja nyt tärppäsi :) :)

Olen harmaillut tähän saakka, mutta pitänee aktivoitua nyt mustana...

Onneksi olkoon teille :) Hyvää odotusta!
Me on tänä toista kanssa joulukuusta asti "tehty" mutta saa nähdä kauan vielä menee.. Esikoisessa meni pari vuotta ootellessa. Kierrotkin on mitä sattuu, 28-60päivää, ja nyt olis menossa kait kp 38 jos näistä nyt mitään ymmärrän. Mutta testi ei ole lupaillu mittää..

Onneksi olkoon teille :) Hyvää odotusta!
Me on tänä toista kanssa joulukuusta asti "tehty" mutta saa nähdä kauan vielä menee.. Esikoisessa meni pari vuotta ootellessa. Kierrotkin on mitä sattuu, 28-60päivää, ja nyt olis menossa kait kp 38 jos näistä nyt mitään ymmärrän. Mutta testi ei ole lupaillu mittää..

Mulla (ihme kyllä) kierto ollut ihan säännöllinen vaikka hormonaalista ehkäisyä käytin.. öö.. lähes 15 vuotta. Kierto asettui sinne 27pv paikkeille melko nopeasti. Olen muuten 34-vuotias, joten siihen nähden tämä kävi hyvinkin nopeasti..

Onnea teillekin yritykseen :)

Onnea! Itsekin plussasin viime viikonloppuna. Tule tuonne odotuspuolelle, ei meitä vielä kauheasti ole (joulukuisia siis) mutta eiköhän ensi kuun puolella tule montakin uutta + mukaan =)

Yhteistyössä