Olen raskaana..

  • Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti
äiti
ja viikkoja n. 7 ihme ku mulla ei juurikaan ole pahoinvointia ku muilta on aina ollu jo tässä vaiheessa. Kertokaapa mitä terveellistä sitä kantsis syödä? marjoja,hedelmiä,kasviksia tiedän mut mitä vois ostaa karkin korvikkeeksi? Esim. mitkä pähkinät tms. ois terveellisiä?
 
ONNEKSI OLKOON!!!
vihreitä kasviksia esim papuja foolihapon takia (ehkäisee selkäydinkanavan vammoja)
ei pähkinät kovin tereellisiä ole, ne on tosi rasvaisia ja nimenomaan sitä kovaa rasvaa...
kuivatut hedelmät vois olla hyvä karkin korvike?
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja ONNEKSI OLKOON!!!:
vihreitä kasviksia esim papuja foolihapon takia (ehkäisee selkäydinkanavan vammoja)
ei pähkinät kovin tereellisiä ole, ne on tosi rasvaisia ja nimenomaan sitä kovaa rasvaa...
kuivatut hedelmät vois olla hyvä karkin korvike?


Kiitti onnittelusta! :) Kaupasa on niin paljon kaiken näköisiä pussukoita niin tiiä häntä mikä niistä on terveellinen niin siksi kysyn neuvoa.
 
ONNEKSI OLKOON!!!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja ONNEKSI OLKOON!!!:
vihreitä kasviksia esim papuja foolihapon takia (ehkäisee selkäydinkanavan vammoja)
ei pähkinät kovin tereellisiä ole, ne on tosi rasvaisia ja nimenomaan sitä kovaa rasvaa...
kuivatut hedelmät vois olla hyvä karkin korvike?


Kiitti onnittelusta! :) Kaupasa on niin paljon kaiken näköisiä pussukoita niin tiiä häntä mikä niistä on terveellinen niin siksi kysyn neuvoa.
niinhän niitä on : ) minäkin usein täällä neuvoja kyselen jos jonkinmoisiin asioihin.
Totta, eetä onhan ne pähkinät sipsejä parempi vaihtoehto mutta mietin vaan että niissä pähkinöissä on rasvaa aika paljon : )
ei kai satunnainen popsiminen ole haitaksi kuitenkaan?
Ihanaa raskausaikaa sinulle!
 
kohtuudella ja monipuolisesti, niin minäki oon tehny ja terveitä lapsia tullu ihan ilman ylimääräsiä kiloja, mitään en oo alkanu syömään isoja määriä enkä juuri mitään välttämään, en edes välttänyt niitä kaikkia aineita mitä neuvolassa suositeltiin, otin selvää miks ne suositukset on ja ja mietin riskejä sit omalla kohalla ja käytin maalaisjärkeäni..
 

Yhteistyössä