V
voihan kihomato
Vieras
Mitenkään eivät ole minua häirinneet, mutta aamusella huomasin ulosteessa kaksi luikertelevaan mönkiäistä.
Lapsia meillä on kolme, josta kaksi nuorinta päiväkodissa vielä tämän vuoden loppuun. Helmikuussa muutto ulkomaille.
Päiväkodista tuli noin 2kk sitten lappu, että siellä on ollut kihomatoja, eli sieltä kai se on meillekin tullut.:-/
Eli kannattaisiko nyt kaikki hoitaa Pyrvinillä?
Myös minut, vaikka olen raskaana. Uskaltaako sitä käyttää.
Toden näköisesti lapsillakin on matosia, koska mulla ja sieltä päiväkodista varmaan on meille nuo ällöttävät oliot tulleet.
Onko noista madoista ylipäätään ihmiselle haittaa, jos eivät mitenkään vaivaa?
Onko haittaa kasvavalle pienelle ihmiselle kohdussa, jos äidillä on matoja.
Mietityttää tuo lääkekin, että uskaltaako sitä ottaa.
KAhden perättäisen keskenmenon ja yhden kohtukuoleman jälkeen ei oikeen uskaltas ottaa mitään riskejä.
Lapsia meillä on kolme, josta kaksi nuorinta päiväkodissa vielä tämän vuoden loppuun. Helmikuussa muutto ulkomaille.
Päiväkodista tuli noin 2kk sitten lappu, että siellä on ollut kihomatoja, eli sieltä kai se on meillekin tullut.:-/
Eli kannattaisiko nyt kaikki hoitaa Pyrvinillä?
Myös minut, vaikka olen raskaana. Uskaltaako sitä käyttää.
Toden näköisesti lapsillakin on matosia, koska mulla ja sieltä päiväkodista varmaan on meille nuo ällöttävät oliot tulleet.
Onko noista madoista ylipäätään ihmiselle haittaa, jos eivät mitenkään vaivaa?
Onko haittaa kasvavalle pienelle ihmiselle kohdussa, jos äidillä on matoja.
Mietityttää tuo lääkekin, että uskaltaako sitä ottaa.
KAhden perättäisen keskenmenon ja yhden kohtukuoleman jälkeen ei oikeen uskaltas ottaa mitään riskejä.