Olen rakastunut toiseen mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Niin, siis tilanne tämä. Olen todella onnellisesti naimisissa, kolme ihanaa lasta. Kaikki hyvin.
Mulla on ollut jo pitkän aikaa miespuolinen tuttava, josta mieheni ei tiedä. Tavattiin aikoinaan työn merkeissä ja sitä kautta oltiin jonkunverran yhteyksissä. Pikkuhiljaa alettiin kirjoitella myös muista kuin työasioista ja huomattiin, että ajatusmaailmamme on todella samanlaiset.

Olemme tavanneet muutaman kerran ja selkeästi välillämme on paljon muutakin kun ystävyyttä. Johan sen kertoo se, etten ole tästä asiasta miehelleni kertonut mitään.

Nyt olen huomannut, että ajattelen tätä miestä jatkuvasti ja haaveilen yhteisestä, kahdenkeskisestä ajasta.
Tiedän, että tämä on väärin ja pitäisi lopettaa nyt heti, mutta toisaalta en haluaisi luopua ihmisestä, joka on tuonut elämääni niin paljon.

Niin, kommentoikaapa nyt tätä.

Kerroit että olet onnellisesti naimisissa ja sinulla ihanat lapset?Et voi olla onnellisesti naimisissa koska haaveilet elämästä toisen miehen kanssa.Silloin kun on onnellinen, ja sitoutunut ei luulisi rakastuvan toiseen mieheen.

Ajattelusi ja haaveesi ovat erittäin itsekkäitä.Teet väärin miestäsi ja lapsiasi kohtaan.Haluatko menettää kaiken, kodin, avioliiton lasten luottamuksen vain ihastuksen vuoksi?
Tiedän että tulisit katumaan, jos hyppäisit uuden miehen kainaloon ja jättäisit perheesi.

Kannattaisiko selvittää mahdolliset ongelmat ja kriisit oman miehen kanssa, ennenkuin teet hätäisiä päätöksiä? :flower:

Yhteistyössä