olen paska ihminen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heidi

Vieras
paskin ja turhin ihminen mitä maa päällään kantaa. no niin antaa tulla. haukkukaa mut lyttyyn ja heittäkää sitä paskaa, vaikka suoraan kasvoihin..lupaan etten avaa sateenvarjoa.

Mun mielestä oot yks ihanimmista ihmisistä. Oot omalla tavallas kaunis, älykäs ja tunteellinen. :heart: Oot tosi tärkeä etkä todellakaan mikään turhis. Ehkä korkeintaan vähän tymä.

Mut voin tietty olla väärässäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja heidi:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja sh:
mitä paskaa olet tehnyt?

sellaista mitä ei voi koskaan antaa anteeksi..syntynyt.

Onko se sinun vika? :D

on. jos en olisi syntynyt niin kaikki olisi paremmin.

Mut siis eihän sitä ite voi valita, äitis ja isäs vika ko menivät mätipuolet vastakkain... Syytä niitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
Nyt menee jo itsesäälin puolelle , vai mitä?

Miksi on paha olla?

kaikki on mennyt ja menee elämässäni päin vittua. en saa mitään aikaiseksi ja toiset ihmiset painostavat ja aiheuttavat tuskaa, jota en jaksa kantaa ja pitää sisälläni. toivon vain, että olisin kuollut.

paskin ja turhin ihminen mitä maa päällään kantaa. no niin antaa tulla. haukkukaa mut lyttyyn ja heittäkää sitä paskaa, vaikka suoraan kasvoihin..lupaan etten avaa sateenvarjoa.
---------------------------------------------------------------------------------------------- olen ymmärtänyt, että kaikki tuntevat jossain elämän varrella saman tunteen. Ei kannata itseään syyttää. Olen kokenut itseni ja lähimmäiseni tosi vaikeaksi. Mutta rehellisyys maan perii, sanotaan.

Eikä eteen tulevia vaiheita elämän varrella kannata pelätä kun järkevästi ottaa asiat ajatellen tilanteita, jotka lopuksi ehkä tuntuvatkin helpommalta kuin voi edes kuvitella. Oma asenne vaikuttaa elämässä selviämiseen.

Yhteistyössä