Olen ottanut diapamin 5mg kello 15.30 ihan lääkärin määräämästi ahdistukseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluis mennä mut..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluis mennä mut..

Vieras
nyt kaveri soittaa kaljalle, eli suomeksi terassille mentäis ja alkoo tulis illan kuluessa kulumaan.
Uskallanko kun mulla ei ole juurikaan toleranssia diapamiin, tuollanen 5 mg tulee otettua kerran viikossa kun tarve on ja en koskaan ole ottanut alkoholin kanssa.
Päihdelinkki-sivulta koitin asiaa tutkia, mutta eihän tälläinen untuvikko näissä lääkkeissä sieltä mitään tietoa irti saanut kun siellä puhuu henkilöt jotka vetäsee diapamia laatallisen ja juovat mäyriksen päälle ja ei tunnu missään.
Isoin tekijä tässä vissiin on se just että onko sitä tolea vai ei.

Mä en lähtis kokeilemaan että miten käy, itsellä meni muisti allergialääkkeen ja kahden lonkeron yhteisvaikutuksesta.. mitään en muista, selvältä olen vaikuttanut mutta kaikkea tyhmää tuli kuulemma tehtyä :(

olen diapamia sen kerran viikossa jo pitkään käyttänyt, joten huiput tulee yleensä puolentoista tunnin päästä otosta ja alkaa sitten hiipumaan siitä puolentoistatunnin päästä, eli 3h on yhteensä sellainen kun se todella tuntuu.

mulle sanottiin apteekissa, että jos ataraxia täytyy ottaa allergiaan, diapamia ei saa ottaa vuorokauteen ennen sitä. en tiedä sitten kauanko se elimistössä pysyy, eipä noita ole päällekkäin tarttenut vedellä, mutta en kyllä ottaisi tippaakaan alkoholia samana päivänä diapamin kanssa..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tuskin on suuria yhteisvaikutuksia kun tosiaan juoppohulluuden eli alkoholideliriumin hoitoon käytetään ja alkoa saa vielä olla veressä..

Monilla lääkkeillä on kaikennäköisiä haittavaikutuksia. Silloin punnitaat lääkityksen hyödyt/haitat. Diapam ja alkoholi deliriumin yhteydessä on varmaan pienempi paha kuin jättää potilas ilman Diapamia.

mä otin kerran aamupäivällä 10mg ja alottelin varovasti iltapäivällä, en huomannut mitään yhteisvaikutusta. Illan aikana join ehkä 6-7olutta. Luin vasta myöhemmin vaikutusajoista ja vaikka mitä ois voinu sattua, kun ei se diapam elimistöstä olekkaan kadonnut muutamissa tunneissa. Mielestäni kyllä olin suht selvä ja muistankin kaiken..

Uusimmat

Yhteistyössä