Olen ottamassa tatuointia ranteeseen..

siihen tulee sanat usko,toivo,rakkaus, ranskaksi.. mies sanoo että hölmöä, koska kuinka moni suomalainen edes ymmärtää ranskaa? entäpäs jos pointtina onkin että kaikkien ei tarviikkaan ymmärtää mitä siinä lukee ja tuo kuulostaa omaan korvaan todella hyvältä ranskaksi nuo sanat.
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
siihen tulee sanat usko,toivo,rakkaus, ranskaksi.. mies sanoo että hölmöä, koska kuinka moni suomalainen edes ymmärtää ranskaa? entäpäs jos pointtina onkin että kaikkien ei tarviikkaan ymmärtää mitä siinä lukee ja tuo kuulostaa omaan korvaan todella hyvältä ranskaksi nuo sanat.
onko tässä nyt vastakkain miehen ja palstalaisen mielipide? :D

eikös se riitä, että itse tiedostat sen pointin ja pidät sitä tärkeänä?
 
joo
Mä henkilökohtaisesti en ymmärrä vieraiden kielien käyttöä silloin kun kieli on ns. merkityksetön tatuoinnin ottajalle itselleen. Huom. enhän kyllä tiedä vaikka ranskan kieli esittäisi suurtakin osaa apn elämässä.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä henkilökohtaisesti en ymmärrä vieraiden kielien käyttöä silloin kun kieli on ns. merkityksetön tatuoinnin ottajalle itselleen. Huom. enhän kyllä tiedä vaikka ranskan kieli esittäisi suurtakin osaa apn elämässä.
Lisäys: muhvi puhuu asiaa kuitenkin tästä mun mielipiteestä huolimatta.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä olen joskus suunnitellut tatuoittavani ranteeseen rannekellon, eipähän olis hukassa ikinä. Ja toinen kätevä tatuointi olisi tennis-sukat jalkoihin.
:LOL: Nuo sukat olis kivat, menis hetki palstamammallakin huomata että ole paljain jaloin hänen puhtoisella lattiallaan :D
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Mä olen joskus suunnitellut tatuoittavani ranteeseen rannekellon, eipähän olis hukassa ikinä. Ja toinen kätevä tatuointi olisi tennis-sukat jalkoihin.
:LOL: Nuo sukat olis kivat, menis hetki palstamammallakin huomata että ole paljain jaloin hänen puhtoisella lattiallaan :D
Niimpä ;)
 
noup
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
voin vaan kuvitella sen kivun tuonne ranteen sisäpuolelle jänteisiin
|O
Ei läheskään niin paha kuin mitä luulisi ja mitä pelotellaan!!
Ainakaan siis minulla kun otin ranteen ympäri tatskan muutama viikko sitten :D
 
Mulla on vasemmassa ranteessa tribaali joka kiertää lähes kokonaan ranteen ympäri.Mäkin luulin et sattuis paljon enemmän varsinkin jänteiden kohdalla,mutta eipä sattunutkaan.Tosin sehän riippuu tietty kipukynnyksestäkin.. =)
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja katie-:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kämmentatska olis hieno, mut kipu olis varmaan kammottava.
Kämmenessä ei tahdo oikein värit pysyä. Joutuu uusimaan tiheään.
Ai, mikäs siinä sitten on ettei pysy?
kämmenessä luulis pysyvän,siis ainaskin tuossa kämmenselässä.. kämmenen sisäpuoli taasen sen verran kuluvaa ihoa että joutuu varmasti korjailee tatuointia.
Nimenomaan siis kämmenessä, ei kämmenselässä.
 

Yhteistyössä