V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai niin ne...Kai teillä sentään pennut on täysiä hirviöitä?
Kaikesta päätellen hyvin koulutettu ja varakas - mikäs siinä on sitten olla vierellä, kuin nautiskella antimista.Mies on niin ihana ai että ihana.
Meillä on tänään kymmenes hääpäivä. Onnea muru rakastan sua pusi pusi.
![]()
Ei ole. Kuvittelet vaan.Mistäs nyt tuulee? Yleensähän palstamammojen ukot ovat sikoja joista pitäisi päästä heti eroon.
Kiitos!Ei ole. Kouluarvosana 7.
Onnea sulle.
Ihanaa!On. Lähes täydellinen mies rinnalla kulkenut jo 22 vuotta. Toivottavasti elämän viimeiseen henkäyksen asti hän jaksaa vieressäni taivaltaa ja ajatuksia vaihtaa![]()
Lapsia ei ole siunaantunut, mutta koiramme on ihastuttava!Kai teillä sentään pennut on täysiä hirviöitä?
Onko? Ei kai. Miehet ovat ihania.Palstamammojen miehet ovat sikoja!
Vaimosi on varmaan hoikka ja noudattaa terveellisiä elämäntapoja? Positiivista, että hän ei kärsi ummetuksesta vaan suoli toimii samalla tavalla hyvin kuin parisuhdekin.Mulla on kyllä läpi pa a s k a akka![]()
Ihana kuulla. Olen onnellinen teidän puolesta.On on![]()
Olemme onnekkaita, kun elämä on suonut niin paljon ihania asioita.Kaikesta päätellen hyvin koulutettu ja varakas - mikäs siinä on sitten olla vierellä, kuin nautiskella antimista.
Oi ihanaa!Mulla on hyvä mies. Ollaan oltu yhdessä yli 30 vuotta.
Ihana kuulla, että muillakin on ihana mies.Ihanin!![]()
Mies on vaan ihana, vietimme eilen kymmenettä hääpäivää ja elämä on ihanaa.Mistäs nyt tuulee? Yleensähän palstamammojen ukot ovat sikoja joista pitäisi päästä heti eroon.
KiitosIhanaa!Paljon onnea pitkästä parisuhteesta ja hyvästä miehestä.
![]()