Olen onnellinen koska..

• Viestiketjun aloittaja -S-
  • Ensimmäinen viesti
-S-
Jaa, jos tehtäis välillä tälläinen iloinen ketju, ainaisten " vauva-arki on niin rankkaa" yms. ketjujen vastapainoksi! :)

Mistä sinä olet onnellinen, kiitollinen tällä hetkellä? :)

Mä oon onnellinen, kun saan jäädä vielä kotiin 9kk vauvani kanssa, vaikka äippäloma loppuu tässä kuussa.
Iloitsen näistä päivistä joita saan pieneni kanssa viettää.
Vaikka välillä tylsistyttää, hetkeekään en vaihtais / antais pois! :)

Minulla on täydellinen puoliso :heart:

Joidenkin mielestä hän voi olla omalaatuinen
Olen onnellinen, koska puolisoni tukee maailmanpelastusaikeitani (vaikka sitten Ozymandiaksen moraalilla) ja näkee minut täydellisenä, vaikken tiedä ketään yhtä vajavaista kuin itse olen. Olen onnellinen, että Vision tasapainottaa Purppuranoitaa. Olen onnellinen Elessarin rinnalla, Olen John Sheridanin aisapari.

• Tykkää
Reactions: Data
Ken guru
Olen onnellinen koska:

- saan kohta vauvan
- minulla on aivan mahtava ja ihana mies
- meillä on ihanat lapset
- meillä on ihanat kissat
- meillä on kiva koti hyvällä paikalla
- meillä on raha asiat kunnossa
- olen terve, samon puolisoni ja lapset
- minulla on ihana anoppi ja käly

• Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras"
olen onnellinen omasta ja läheisteni terveydestä. olen onnellinen että olen saanut lapsen, koska toinen saattaa jäädä haaveeksi (hoidot vielä kesken, ennuste huono).

Mä olen onnellinen mun perheestä. Kaksi "isoa" (ekaluokkalainen ja 5,5v.) poikaa ja torstaina 4 viikkoa täyttävä tytöntyllerö :heart: Lasten isä, minun mies, on ihana, meillä on kiva koti kivalla alueella. Just nyt oon onnellinen siitä, että mulla oli jälljellä miehen tekemää herkkupitsaa, jota söin juuri lounaaksi :D

Olen iloinen, koska saan kohta vauvan, koska mulla on tyttö ja poika, koska yksi osa remontista edistyy taas tänään, koska mun mies auttaa minua kun en jaksa, koska mies lupasi meille herkkuiltapalan, koska mulla on ihanat ystävät!

:

Olen onnellinen, koska saan vihdoin hyvää palkkaa, joka riittää tarpeelliseen ja vähän ylikin. Heijastuu suoraan parisuhteeseen, kun ei tarvi stressata joka minuutti rahasta saati sitten tapella siitä, kuka maksaa mitäkin.

Mie oon onnellinen koska :
- Miulla on ihana mies ja onnellinen avioliitto
- Mies tukee minnuu
- Olen onnellinen äidistäni ja sisaruksistani ja muista sukulaisista
- Vaikka onkin tällä hetkellä kipuja, niin ne ovat ohimeneviä
- Koska oon saanu puotettua vähän kiloja
- Höpsöt ja ihanat kissat
- Kaunis syysilma
- Isän kuoleman jälkeen alkaa taas ruuanlaitto ja leipominen kiinostaa
- Pääsin jatkamaan lapsettomuustutkimuksia tauon jälkeen

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"heh"
[QUOTE="vieras";27293698]Tällä hetkellä on erittäin onnellinen siittä, etten palstaile mieheni kanssa yhdessä tuumin 2+ -palstalla ja höpise jotain ihme keiju läppää.[/QUOTE] Äläs nyt, täytyyhän se näyttää muille että menee hyvin. Ja turha käyttää puhelimia tms :LOL:

"hansu"
Olen onnellinen koska tajusimme mieheni kanssa ettei meidän kannata mennä naimisiin ja etsimme meille tällä hetkellä toista asuntoa jonne voi mennä kun täällä alkaa ketuttaa. Olen onnellinen että viimeinen riita on enää muisto vain.

[QUOTE="heh";27293733]Äläs nyt, täytyyhän se näyttää muille että menee hyvin. Ja turha käyttää puhelimia tms :LOL:[/QUOTE]

Sehän maksaa ja kulutus on huono asia. Ei sitä maailmaa niin pelasteta!

Yhteistyössä