Olen nyt toista viikkoa tehnyt sitä "chattityötä" että jos on kysymyksiä niin tähän kiitos.. ;)

  • Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti
Eli
Siis sinä et varsinaisesti chattaa niiden kanssa vaan he luulevat lähettävänsä vain tavan tekstareita?
Minä kun kysyin siitä silloin reilu vuosi sitten niin oli vähän toisenlainen se kuvio siellä silloin.
 
AinaHarmaa
tuota öh, ei tää mitään riistämistä ole, kyllä niistä huomaa onko ne täysijärkisiä vai ei. Monilla ihmisillä nyt sattuu olemaan fantasioita jne mistä ne ei voi puhua kuin näin...ja mä annan mitä ne haluaa =)
 
\Ö/
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Alkuperäinen kirjoittaja \Ö/:
Nolottaako? Eikös toi ole peräkamarin poikien riistämistä?
Riistämistä? Käsittääkseni vapaaehtoista toimintaa.
Jos on kovasti naisenkipeä ja sitten joku myy teollistettua ystävyyttä, niin kyllä se minusta petosta lähenee.

Taidan olla palstan ainoa tosikko.
 
oksetus
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
tuota öh, ei tää mitään riistämistä ole, kyllä niistä huomaa onko ne täysijärkisiä vai ei. Monilla ihmisillä nyt sattuu olemaan fantasioita jne mistä ne ei voi puhua kuin näin...ja mä annan mitä ne haluaa =)
eli mitä annat? Onko se sit sun mielikuvituksesta kii mitä itse vastaat niille?
 
miten
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
tuota öh, ei tää mitään riistämistä ole, kyllä niistä huomaa onko ne täysijärkisiä vai ei. Monilla ihmisillä nyt sattuu olemaan fantasioita jne mistä ne ei voi puhua kuin näin...ja mä annan mitä ne haluaa =)
Piippaako sulla kännykkä sitten koko ajan ja heti hyppäät koneelle kirjoittamaan vastauksen vaikka olis munakas paistumassa?
 
AinaHarmaa
kauheesti kysymyksiä... oon tälläkin hetkellä duunissa. kun mun työvuoro alkaa, avaan netissä siis sen sivun mihin ne viestit tulee, ne ei siis tule mun kännyyn.
Mielikuvitusta pitää olla, joku tahtoo jutella vaikka mökin rakentamisesta ja jollain on kenkäfetissi. kaikkea mahtuu sekaan.
Vastaan siis mitä asiakas haluaa, jos on viesti että " olisko paikalla 44 vuotiasta isotissistä isoäitiä" niin olen se isoäiti jolla isot tissit jne :LOL:
se on näille vaan fantasioiden purkupaikka. On joku joka ymmärtää ja on samoilla linjoilla.
Palkka nyt ei tee rikkaaksi, enemmän sais jos tekis puhelinta. Mutta hyvä lisä tää on jos saa kotihoidontukea tms.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
kauheesti kysymyksiä... oon tälläkin hetkellä duunissa. kun mun työvuoro alkaa, avaan netissä siis sen sivun mihin ne viestit tulee, ne ei siis tule mun kännyyn.
Mielikuvitusta pitää olla, joku tahtoo jutella vaikka mökin rakentamisesta ja jollain on kenkäfetissi. kaikkea mahtuu sekaan.
Vastaan siis mitä asiakas haluaa, jos on viesti että " olisko paikalla 44 vuotiasta isotissistä isoäitiä" niin olen se isoäiti jolla isot tissit jne :LOL:
se on näille vaan fantasioiden purkupaikka. On joku joka ymmärtää ja on samoilla linjoilla.
Palkka nyt ei tee rikkaaksi, enemmän sais jos tekis puhelinta. Mutta hyvä lisä tää on jos saa kotihoidontukea tms.
voi yök...tavallaan siis myyt itseäsi
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
kauheesti kysymyksiä... oon tälläkin hetkellä duunissa. kun mun työvuoro alkaa, avaan netissä siis sen sivun mihin ne viestit tulee, ne ei siis tule mun kännyyn.
Mielikuvitusta pitää olla, joku tahtoo jutella vaikka mökin rakentamisesta ja jollain on kenkäfetissi. kaikkea mahtuu sekaan.
Vastaan siis mitä asiakas haluaa, jos on viesti että " olisko paikalla 44 vuotiasta isotissistä isoäitiä" niin olen se isoäiti jolla isot tissit jne :LOL:
se on näille vaan fantasioiden purkupaikka. On joku joka ymmärtää ja on samoilla linjoilla.
Palkka nyt ei tee rikkaaksi, enemmän sais jos tekis puhelinta. Mutta hyvä lisä tää on jos saa kotihoidontukea tms.
voi yök...tavallaan siis myyt itseäsi
myyn sanallista osaamistani , en muuta.
 
nunnananna
Tästä tulee samanlainen mielleyhtymä kuin itsensä myymisestä eli: Onko huoraaminen kunniallinen ammatti? Onko jokaisella oikeus tehdä sitä työtä mitä haluaa, esim. myydä seksipalveluja? Miten eroaa esim. ennustajan työ tai asiakasneuvojan työ siitä, jos joku keskustelee puhelimessa seksistä tai chattäilee palkkaa vastaan?. Miksi seksiä ei saisi harrastaa rahasta ja eikö siitä puhumisesta saa ottaa palkkiota, jos joku on valmis maksamaan ja tarvitsee tuollaista palvelua?
 

Yhteistyössä