Olen nyt toista viikkoa tehnyt sitä "chattityötä" että jos on kysymyksiä niin tähän kiitos.. ;)

  • Viestiketjun aloittaja AinaHarmaa
  • Ensimmäinen viesti
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja suurinpiirtein:
Ihmettelen miksei voi sanoa, paljonko tienaa???????????????+
15senttiä per kirjoitettu viesti minimissään.
riippuu firmasta. Mutta sanotaan että 11-15 senttiä per viesti, ja jos niitä tulee 70-100 kpl tunnissa mihkä vastaat, niin siitä voit laskea.
 
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja suurinpiirtein:
Ihmettelen miksei voi sanoa, paljonko tienaa???????????????+
15senttiä per kirjoitettu viesti minimissään.
riippuu firmasta. Mutta sanotaan että 11-15 senttiä per viesti, ja jos niitä tulee 70-100 kpl tunnissa mihkä vastaat, niin siitä voit laskea.
niin kyllähän tällä tienaa ja ehkä rikastuukin jos vaan saa tarpeeksi näpyteltyä viestejä....
 
AinaHarmaa
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
Alkuperäinen kirjoittaja suurinpiirtein:
Ihmettelen miksei voi sanoa, paljonko tienaa???????????????+
15senttiä per kirjoitettu viesti minimissään.
riippuu firmasta. Mutta sanotaan että 11-15 senttiä per viesti, ja jos niitä tulee 70-100 kpl tunnissa mihkä vastaat, niin siitä voit laskea.
niin kyllähän tällä tienaa ja ehkä rikastuukin jos vaan saa tarpeeksi näpyteltyä viestejä....
ei kyllä pelkästään tällä, vaan jos tekee esim puhelinta kans lisäks.
Mää olen ihan tyytyväinen jos saan sen 100-200 muun rahan lisäksi, en toivokaan muuta ku et saan vaaterahaa tms lapsille.
 
AinaHarmaa
niin ja en sanoisi et kyse on mistään huoraamisesta kuitenkaan. Toki miellytän meidän asiakkaita, annan mitä ne haluaa. Mutta pidän myös pääni, jos joku alkaa haukkumaan tms annan samalla mitalla takas. Ei siis tarvi sietää mitä vaan!
Jos joku kutsuu sua mitättömäksi huoraksi jne, voi sanoa mitä mieltä ite on asiakkaasta... mä mm luin kerran kun yksi oli sanonut suorat sanat , kirjoitti että "itse olet pienimunainen pelkuri" jne.
ja mää myös olen tolleen kirjoittanu, jos on ollut aihetta.
Ei tässäkään työssä tarvi kaikkee sietää!
 
miekiiin haluun
jos sä oot esim.kotihoidontuella ja teet tätä hommaa niin eiks se mene suuremman veroprosentinmukaan esim.50 prossaa palkasta?täähän on sivutuloa
kuulutteko mihinkään liitoon?seksityöläistenliittoonko?paljon jäsenmaksut,onko seksiliiton ammattilehti hyvä?
 
vierailija
Jos ei ole muuta kuin vapaa-aikaa niin helppo nakki vähän tienata. Pitää vain avata tili Payoneer-nettipankkiin, joka sekin on hyvä koska saat 25e ihan ilmaista rahaa Mastercard -kortillesi, jonka lähettävät sinulle rekisteröidyttyäsi.

Jos kiinnostaa niin tämän linkin https://urly.fi/Zae kautta saa sen 25e, kunhan vaan "jaksaa" nähdä peräti pari minuuttia vaivaa rekisteröitymiseen. Ja firma on kyllä luotettava, kansainvälinen sekä asiakkaita riittää. Pankkimaksut yli 70% pienempiä kuin muilla keskimäärin. Pääasiassa käyttö on täysin ilmaista.
 
vierailija
Missä firmassa tienaa vähintään 15 snt per viesti?
Nostetaan, Asiakaspalvelut.comissa saa 0,12senttiä joka nousee viestien mukaan ja pieniä bonuksia tahdin mukaan. EI paha, ei mikään kyttäilymesta ja kovasti autetaan jos tarvitsee.
Itse kyllä tekisin sitä vaan lisäansioihin, mutta joillekin se voi olla ihan kutsumuskin.

Halukkaille vielä linkki rekisteröintiin ja koulutukseen-> https://asiakas-palvelut.com/?ref=FIAP2433357
 
vierailija

Telegram ryhmä chat operaattoreille. Meidän ei haluta keskustelevan keskenämme. Täällä voidaan. Suosittelen itse ehdottomasti cloudworkers mielummin kuin asiakas-palvelut. Ei suuria kuluja palkoista ja johdolla on maalaisjärkeä päässä.
 
vierailija
Chat operaattoreiden telegram ryhmä.

 

Yhteistyössä