Olen niin väsynyt laiskaan, haisevaan ja tylsään mieheeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taas "tyypillinen" nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taas "tyypillinen" nainen

Vieras
Tiedän että tulee lokaa niskaan että olen tyypillinen valittava marttyyri, joka kerää sääliä, mutta nyt on pakko purkautua. Alan olla jo niin lähellä lopuunpalamista ja väsynyt.

Meillä on siis n.2v. lapsi ja olen hoitovapaalla. Mies käy töissä 5 pv viikossa ja arvostan tätä hyvin paljon, että saan olla lapsen kanssa kotona 3v. asti. Mutta olen kotihoidontuella, en kodinhoitotuella. Olen jatkuvasti kiukkuinen miehelle, kun olen täysin väsynyt olemaan kotiorjana. Olen sanonut asiasta rakentavasti ja ystävällisesti ja myös erittäin suoraan, mutta ei muutosta:
Siivoan viikottain koko talon, mies vaihtoi ensimmäisen vaipan vauvalle tämän ollessa 4 kk (tämäkin tapahtui minun pakottaessa), ajan ruohon, teen lumityöt, syötän lapsen eli teen siis ihan kaiken kotona. Olemme sopineet että mies imuroi kerran viikossa ja tämä on hänen ainoa kotityö. No eipä ole taas reiluun kahteen viikkoon imuroitu.

Tämän lisäksi hänellä on niin ärsyttäviä tapoja ja tekemättä jättämisiä. Hän ei käy suihkussa kun kerran viikossa, ei vaihda boksereita ja t-paitaa kun kerran viikossa, ei käy parturissa koskaan, istuu vessasssa suurimman osan kotona olon aikana, ei uskalla puolustaa minua äidilleen ja omaa paljon "mammanpoika" piirteitä, painostaa seksiin ja jos en suostu suuttuu ja alkaa mököttämään usean päivän ajaksi, ei ole kiinnostunut kuin surffamaan netissä, ei siis kiinnosta mitkään tapahtumat, matkat ym.

En halua erota, mutta olen täysin neuvoton ja masentunut....

Tollanen ukko kannattaa laittaa joko kuriin tai vaihtoon mahdollisimman pian!!! Sun oma elämä ja psyyke menee aivan pilalle ton äijän takia. Älä siedä sitä enää yhtään!

yhden 2v:n kanssa ehtii kyllä hoitamaan kodin siivouksen. Eli se ei mielestäni miehelle kuuluisikaan. Lumitöihin ja muihin pytäisin mieheni osallistumaan.

Nuo muut asiat sinulla on tainnut olla tiedossa jo ennen lapsen saantiakin. Niihin en osaa muuta sanoa kuin että sellaisen miehen olet valinnut.

No johan on markkinat! Kyseessä on teidän yhteinen lapsi ja yhteinen koti, ei ne voi olla vain toisen vastuulla. Se, että mies tuo rahaa kotiin ei tarkoita että se vois käyttäytyä ja toimia miten huvittaa. Sun pitää nyt olla tosi tiukkana ja pakottaa miehesi muuttamaan tapansa, tai sitten erota.

Yhteistyössä