N
niin väsynyt
Vieras
minä ja lapset ansaitaan mielestäni paljon enemmän, kuin isi ja aviomiehen joka päivittäin (myös vk-loppuisin) istuu koneella pelaamassa eikä ole meidän kanssa. pelaaminen kestänyt (sama peli) puoli vuotta eikä osaa sanoa millon loppuu.. miehelle pelaamisesta on tullut ykkösasia, perhe on jäänyt tokaksi
peli selvästi hallitsee mieheni elämää ja niin ollen koko meidän perhe kärsii siitä.
lapsetkin sanoo että miksi isi kokoajan pelaa?
isi on fyysisesti läsnä aina kun ei ole töissä mutta henkisesti hän on ihan muualla :/ meillä on ollut niin vaikeaa ja olen nyt mielestäni ymmärtänyt ja jaksanut ihan riittävästi tuota ettei mies ole läsnä meille että mä EN JAKSA ENÄÄ!!

Eilen otin lapset ja lähdin koko päiväksi veljeni perheelle. sanoin lähtiessä miehelle mihinkä mennään ja että lähdetään koska näköjään meidän seura ei häntä kiinnosta. en jaksanut enää välittää loukkaantuuko tai suuttuuko mies sanoistani. mutta niin se vaan on! mies näyttää sen että asia on niin, vaikkei sitä sano.
mies ei juurikaan leiki lasten kanssa, viime aikoina ollut niin kiinni pelissä ettei oikein edes kuuntele kun lapsilla isille jotakin asiaa
mä en jaksa vetää tätä perhettä yksin eteenpäin, mä EN JAKSA!
ekaa kertaa mä ajattelen asumuseroa, jos muu ei nyt auta ja se särkee sydämeni. rakastanhan miestäni
peli selvästi hallitsee mieheni elämää ja niin ollen koko meidän perhe kärsii siitä.
lapsetkin sanoo että miksi isi kokoajan pelaa?
Eilen otin lapset ja lähdin koko päiväksi veljeni perheelle. sanoin lähtiessä miehelle mihinkä mennään ja että lähdetään koska näköjään meidän seura ei häntä kiinnosta. en jaksanut enää välittää loukkaantuuko tai suuttuuko mies sanoistani. mutta niin se vaan on! mies näyttää sen että asia on niin, vaikkei sitä sano.
mies ei juurikaan leiki lasten kanssa, viime aikoina ollut niin kiinni pelissä ettei oikein edes kuuntele kun lapsilla isille jotakin asiaa
mä en jaksa vetää tätä perhettä yksin eteenpäin, mä EN JAKSA!
ekaa kertaa mä ajattelen asumuseroa, jos muu ei nyt auta ja se särkee sydämeni. rakastanhan miestäni