Olen NIIN onnellinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puksis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puksis

Vieras
Välillä on vain pakko hehkuttaa, miten onnellinen olenkaan! Minulla on kaikki mitä tarvitsen, rakas mies, kaksi ihanaa lasta! Tuntuu, että missään ei ole paikkaa tai aikaa, jolloin voisi omaa hyvää oloaan hehkuttaa. Omalle miehelleni kyllä kerron, kuinka hyvä on olla, mutta muualla elämässä tuntuu, että aina pitää valittaa jostain. Tuntuu ,että on jokin kirjoittamaton sääntö, että naistenilloissa tai ystävienkin kesken pitää löytyä jotain valitettavaa ja joka on huonosti. Varsinkin niitä omia miehiä pitää haukkua kilpaa. Ja että pitkä suhde ei voi toimia, aina tulee ankea arki vastaan.

Arkista elämää toki meidänkin suhde on, mutta sen juuri koen parhaaksi, en ankeaksi. Arkiset yhteiset asiat, lämminhenkinen yhdessäolo, yhdessä olosta saamme voimaa elämän mutkaisessa matkassa... suhde voi toimia hyvin, vaikka se olisikin alkanut nuorena. Tasaisessa suhteessa on yhdessä oloa, yksin oloa, kaksin oloa ja perheen kesken olemista. Nyt 33v olen ollut puolet elämästäni mieheni kanssa ja toiseen en vaihtaisi, en sitten millään! Olemme kasvaneet yhteen ja olemme osa toistemme persoonaa. Olemme molemmat toistemme ensimmäiset ja toivon mukaan viimeiset kumppanit. Toivon niin, että saamme elää yhdessä vanhoiksi, ajaa kilpaa rollaattoreilla sitten joskus ;)

Ja mikäkö oli tämän aloituksen tarkoitus? Ei sen kummempi, kuin että elämä on ihanaa! Ja toivon mukaan mahdollisimman monella muullakin! Aurinkoa ja iloa muidenkin elämään! Ei aina jaksa valittaa, eihän!?!

• Tykkää
Reactions: Lispetti
[video=youtube_share;iyfu_mU-dmo]http://youtu.be/iyfu_mU-dmo[/video]

Kiva että sinulla on kivaa, oikeasti. Mutta meitä on monta muuta, joilla on ongelmia, jotka eivät lähde minnekään positiivisten ajatusten voimin ja siksi on kiva, että voi ainakin palstalla ruikuttaa. Tosin minullakin tänään hyvä päivä, lähdin töistä aikaiseen, paistoin pihvin ja nyt juon kaffetta koneella. Ihanaa kun alkaa viikonloppu!

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä