Olen niin lopussa ja rikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirella

Vieras
Erosin avioliitosta. 2 lasta jäi minulle.Tapasin uuden miehen jonka kanssa sitten yritettiin rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja lopputuloksena on juuri otettu asuntolaina ja väkivaltainen mies.
En tiedä mitä minun tulee tehdä,voinko olla niin itsekäs että pakkaan lapseni ja lähden ja vaadin että asunto myydään pois,koska oikeasti pelkään.Pelkään että jos joku kerta hän suuttuu taas.
Tämä väkivaltaisuus alkoi että hän kerran ,mm potki minua sohvalla todella kovaa.Seuraavaksi kännissä kaatoi peilin päälleni(raskaan ja ison ) kun oli eka heittänyt minut sängylle kun suuttui.
Hänestä on tullut ihan kummallisia mustasukkaisuus piirteitä.kun katson autonkin ikkunasta ulos hän alkaa raivoamaan että katselen muita miehiä ja niiden autoja. jne...
Voinko olla oikeast näin paska äiti???

kauheeta :(

miten sä tuollaista katselet ja jaksat.tuli ihan surullinen olo sun puolesta.

ei naisia saa lyödä eikä mitään muutakaan väkivaltaa tarvitse sietää.

jätä se mies ja heti.

Et tosiaan ole paska äiti. Lähde ja lujaa. Sukulaisiin tai turvakotiin. Lähde äläkä koskaan mene takaisin. Väkivaltaisuutta ei kenenkään tarvitse sietää, väkivaltaisuus ei itsestään parane vaan ainoastaan pahenee. Jos mies ei jätä rauhaan, hanki lähestymiskielto. Jokaisesta pahoinpitelystä voi myös tehdä rikosilmoituksen, ja suosittelen sitä todellakin.

Tyypillinen tarina.

Mutta joo. Paska äiti olet siinä vaiheessa, jos jäät tuohon suhteeseen. Lapset kärsii. Itsekäs olet jos tuohon suhteeseen jäät etkä lähde pois.

Tee se nyt, ennenkuin olet raskaana tuolle hirviölle!

Alkuperäinen kirjoittaja Mirella :
Erosin avioliitosta. 2 lasta jäi minulle.Tapasin uuden miehen jonka kanssa sitten yritettiin rakentaa yhteistä tulevaisuutta ja lopputuloksena on juuri otettu asuntolaina ja väkivaltainen mies.
En tiedä mitä minun tulee tehdä,voinko olla niin itsekäs että pakkaan lapseni ja lähden ja vaadin että asunto myydään pois,koska oikeasti pelkään.Pelkään että jos joku kerta hän suuttuu taas.
Tämä väkivaltaisuus alkoi että hän kerran ,mm potki minua sohvalla todella kovaa.Seuraavaksi kännissä kaatoi peilin päälleni(raskaan ja ison ) kun oli eka heittänyt minut sängylle kun suuttui.
Hänestä on tullut ihan kummallisia mustasukkaisuus piirteitä.kun katson autonkin ikkunasta ulos hän alkaa raivoamaan että katselen muita miehiä ja niiden autoja. jne...
Voinko olla oikeast näin paska äiti???

Ei sinnulla ole luultavasti muuta vaihtoehtoa, kuin lähteä. Voimia!

Äkkiä vaan menoksi tuosta suhteesta. Sitten jos jäät tuohon niin ei kyllä sääliä heru. Sitten se on oma valinta eikä pare sitten valitella kun on rankkaa ja raskasta.

mies ei muutu. joten sulla on kaksi vaihto ehtoa joko jäädä tai lähteä.
jos valitset lähtemisen muuta kauas ja salaa osoitteesi ja vaihda uusi salainen puhelin numero.
Ja jos päätät lähteä niin sinuna tekisin sen salaa.
kuljettaisin pikku hiljaa tärkeimipä juttuja vaikka ystävälle tai sukulaiselle.

Olen niin lähdössä,mutta minua ahdistaa miten talon käy ja lainan. Ja miten lapset kestävät tämän kaiken :( välillä mietin miten oikeasti voin olla näin sokea että en ole tajunnut ennen yhteisen kodin ostoa että tuo mies on Sekaisin päästään.Nyt taisi selvitä miksi hän on ennen minua ollut 7vuotta sinkkuna:(

No. Siinä kannattaa ehkä miettiä, että hankalaksi voi mennä, mutta asunto, tavarat ja laina.. se on kuitenkin vaan materiaa. Tärkeintä on että olette turvassa ja terveenä&hengissä kaikki. En toki vähättele taloudellisia vaikeuksia, mutta mikään ei ole niin tärkeää että sen takia kannattaa jäädä väkivaltaiseen suhteeseen. Pakkaat vaan kassiin omat ja lasten vaatteet ja sitten menet. Asuntoa voi myöhemmin käydä tyhjentämässä sosiaalihuollon tai jopa poliisin kanssa jos pelottaa mennä. Ja missään tapauksessa ei enää kannatakaan jäädä miehesi kanssa kahden

Kiitos näistä tsemppauksista,kyllä minä lähden. Itseasiassa mieskin tietää että olen lähdössä tai suunnitellut,mutta koitan sen nyt toteuttaa niin ettei mitään pahaa tapahdu.Vaikka lapset isällensä siksi aikaa että saan asiat hoidettu jos ei muu auta.

Yhteistyössä