Olen niin kyllästynyt kroppaani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja masennuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

masennuin

Vieras
Ruma ruma ruma ja viallinen. Maha aivan pilalla kahden raskauden jälkeen, samoin rinnat. Mun rinnat on nykyään sellaiset ku "tubulaariset rinnat".. Roikkuvat putki tissit jättiläis nännipihoilla. Vatsa ryttyinen pussi eikä asiaa auta yhtään että nyt vatsalle vyötärölle on kertynyt ihan oikeaa läskiä. Painokin vaan nousee vaikka olen laittanut ruokavalion kuntoon. Eikä tunnu yhtään hyvältä kun mies ei ole tehnyt aloitetta seksiin todella pitkään aikaan. Ehkä se ei enää halua minua :(

Ehkä sitä omaa kroppaansa kohtaan pitäisi oppia olemaan armollisempi. Se on sentään tavallaan sun asuntosi ja sehän on toiminut moitteettomasti ja hyvin. Hoitanut kaksi raskautta alusta loppuun,
eihän se ole ihme jos siinä maha rypistyy eikä tissitkään voi elämän mittaan pysyä samanlaisina kuin teini-ikäisellä.

Kyllä minäkin olen kiukutellut läskeistäni ja kaikenmaailman roikkumisista ja vekeistä, mutta mitä enemmän tulee ikää, nyt jo 50v, , sen enemmän alan ajatella että omaa kroppaa pitääkin kohdella ystävänä, ei vihollisena.

Pikemminkin pitää kiittää sitä kaikesta, mitä me on kohdattu yhdessä ja mistä selvitty. Ja tullaan myös selviämään :)

Sitten sun kannattaa kuolla, niin siinä käy jos kropastasi luovut.

Ihminen jonka kroppa on antanut sille kaksi lasta ja palvellut hyvin kehtaa valittaa.
Joillain ei oikeasti kroppa toimi, ja sinulla on kaikki päin vittua kun kroppa on toiminut niin kuin pitää.

Miten kropastaan luovutaan?? Eiköhän tuo kroppa tuossa mukana pysy niin kauan kun on elossa.

Mistä sinä tiedä onko kroppani palvellut hyvin vaikka juuri nyt olenkin enemmän ärtynyt siitä miltä kroppani näyttää.

Jos ei itse omista sellaista järjetöntä röllykkää nahkapussia ei varmaan tajua että siitä voi olla myös vaivaa. Vaikuttaa mm pukeutumiseen. Samoin rintojen kummallinen muoto ja iso eriparisuus, mahdotonta löytää hyvät rintaliivit.

Sulla on huono itsetunto. Ei se yleensä ole kropan muodosta se viehätys kiinni, vaan kantajasta. Jos on tyytyväinen itseensä, se näkyy. Samoin valitettavasti epävarmuus ja itseinho.

Miten se liittyy itsetuntoon jos maha ärsyttää. aina pitää katsoa että on sellaiset housut mihinkä sen vatsanahkan voi tunkea ettei se roiku yli vyötärön, eli ei koskaan matala vyötäröisiä housuja, ei tiukkoja paitoja saati että pukisi bikinit päälle.

saa olla myös aika helvetin hyvä itsetunto että tällaiset rinnat saa seksikkäiksi. http://www.poustiplasticsurgery.com/Procedures/wp-content/uploads/2010/04/Copy-of-DSC00331-Copy-400x599-300x195.jpg

Mun rinnat on vielä kaiken lisäks eripari ja roikkuvat 10cm enemmän kun nuo kuvan rinnat.

No joko sä hyväksyt että elämä on jättänyt jälkensä, tai sitten alat treenaamaan, tai sitten menet veitsen alle.

Mahtaakohan eläimetkin, esim. apinat, miettiä että voi helv**ti kun noi tissit roikkuu ja turkkikin harmaantuu... :D

Tuollaiset rinnat voidaan leikata ja myös vatsanahka. Kannattaa hakea apua! Kun kerran itseäsi vaivaa. Nuo on oikeasti tosi häiritseviä monelle ja leikkaus auttaa.

Yhteistyössä