Olen niin epäonnistunut äiti kahdelle keskimmäisellemi;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tukehdun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tukehdun

Vieras
Vanhemmalla ja esikoisella menee hyvin ja hyvin noillakin alkuun. Nyt toinen vankilassa ja toinen lähtee pian sakoistaan. En jaksa enää millään. Tämä on kauheaa ja ikuinen ahdistus.

len kasvattanut ja olivat ihania lapsia ja nuoria. Jokaisen lunteen omaan on menty. Yksi tarvii enemmän kuin toinen. Nyt ei enää sananvaltaa ja vaikka hyvät välit edelleet ahdistaa niin.

Älkää nyt hyvät ihmiset syyllistäkö heti kasvatuksesta. Itse olen perheen keskimmäinen ja se musta lammas (ei liene sattumaa tämä ns.keskimmäisen syndrooma teilläkään). Minut on kasvatettu samalla tavoin kuin muutkin perheen lapset, mutta jostain syystä minulla vain ollut näin vaikeaa. Siis kaikenlaista harmia minäkin aiheuttanut.

Perheeni on ihana ja kasvatus ollut hyvää, mutta minun päätäni ei olisi mikään mahti kääntänyt aikoinaan hyville teille. Niin itsepäinen olen, ettei sitä ole voinut minusta pois kasvattaa.

Armahda nyt itsesi ja ole tukena lapsillesi minkä voit ja pystyt. Jos ovat jo aikuisia niin itsestään heidän täytyy vastuu
kantaa jo.

Yhteistyössä