olen mustasukkainen ääliö

• Viestiketjun aloittaja kahden äitee
  • Ensimmäinen viesti
kahden äitee
Moi!
Mun on pakko saada kirjoittaa jollekin! Mun mies on ollut risteilyllä sunnuntaista lähtien ja puhelin on ollut kiinni. Koitin just soittaa kun ajattelin hänen olevan jo kotona, mut ei. Känny edelleen kiinni! Siis tommonen saa mut niiiiiin vihaseksi ja vainoharhaiseksi etten pysty keskittymään duuniinkaan. Laitoin sellaisen "verenkatkuisen" tekstarinkin...Pelkään liikaa pettämistä vaikka en tahtoisi uskoa miehestäni sellaista. On ollut samassa hytissä kahden naisen kanssa, työkavereita...Siis anteeksi papatukseni mutta paha olla on!

:headwall: Täällä on kans samanlainen mörökölli mustis! Kyllä mullakin jo pää punottaisi ja soittelisin vastaajaan tulikiven katkuisia puheluita... ei vaan sunnuntaista lähtien, kyllä siinä oisin jo muuta kuin mustis, nimittäin hirvittävän huolestunut mitä hälle tapahtunut? Kenen kanssa on matkoilla? Voitko soittaa jollekulle toiselle, saada sitä kautta kiinni? En tarkoitanyt aiheuttaa sinulle turhaa huolta! Onko miehelläsi tapana tehdä reissuja ettei saa kiinni? Ette sopineet lähtiessä että hän soittaa?

Toivottavasti en tehnyt hölmösti kun vastasin sinulle. Mutta koita selvittää rauhallisesti asiaa. Toivottavasti selviää, saatko jotakuta ystävää vaikka kaveriksi ettei tartte yksin murehtia ja miettiä? :wave:

No en tiedä: jos sunnuntaina on lähtenyt (ilta vai aamu?) niin voihan olla että akku on loppunut eikä ole vielä saanut lataukseen? Eikös nyt ole vasta tiistai? En mä heti pahinta ois ajattelemassa, eriasia jos ois sunnuntaina pitänyt tulla jo kotiin niin sitten.

Suzu
Et ole missään nimessä ääliö. Tilanne riippuu vähän siitä, koska miehen piti tulla kotiin ja mitä olette sopineet. Olen huomannut, että on parempi sopia suurin piirtein soitellaanko vai tekstaillaanko ja koska, tulee vähemmän riitaa yms.
Meillä on mies ruvennut oma-aloitteisesti ilmoittamaan viime vuosina, jos myöhästyy, ja olen sanonut että annan sille arvoa. Olin monta kertaa tosi huolissani tuntien myöhästymisistä, kun miehillä on tuo oma aikakäsityksensä.. Nykyään lähettää tekstarin, jos tietää että minä ja lapset esimerkiksi nukutaan.
Jutelkaa asiasta, kun mies kotiutuu. Suhteessa on aina tietyt säännöt, eikä ole ihme jos epävarmuus vaivaa, jos toinen osapuoli ei huomioi toista eikä hänen tunteitaan ollenkaan.

Yhteistyössä