Olen muotikammoinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierasnainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vierasnainen

Vieras
Tuli tuosta Reimasta mieleen... :)

Vaikka mikä merkki ois kuinka kestävä tahansa, niin jos se on in, niin ihan varmasti se on mun mielestä out :)

Joku Marimekkoki... No, en oo koskaan pitänyt edes niistä tuotteista (hinta-laatu -suhde todella mättää), mutta en kehtais pukee lastani tällasiin muotitrendeihin. Ärsyttää mukamas olla joku muotitietoinen :D

Hassua kai ja tyhmää, mutta kierrän kaukaa pääkallomuodin yms. Vai onko ne enää ees muotia???

Tosin oon nykyään kai tahtomattani muotitietoinen, ku meillä on tietystä syystä retrorattaat :D
Vai onko ne enää ees muotia???

Muita muotikammoisia?

Ja lisättäköön, että toki seuraan aikaani sen verran, että lapset kasvaessaan saavat käyttää muotikamppeita :)

Ei minua hidasta eikä närästä, jos joku tuote sattuu olemaan muotia, jos tahdon sen hankkia, jos se on hyvä ja tarkoitukseen sopiva. Mutta sen takia, että se on muotia, en juurikaan mitään hanki. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Justjoo:
Alkuperäinen kirjoittaja Vierasnainen:
Ei muita lainausmerkeissä muoti-ihmisiä paikalla vissiin? :)

On täällä! Ihan kun mä olisin kirjoittanu tuon tekstin. =)

täällä myös. Esim. nyt jos olisi lapsille haalari ostamatta, en ostaisi ruskeansinistä kun niitä on jokaisella. tai reimatec.

ostin vasta ekan oman kännykän kun ärsytti, kun kaikilla on ja ovat muka jotenkin välttämättömiä. piti näyttää,että eivät ole ja lankapuhelinkin käy.
lapset eivät saa koskaan, kun niiden aivosyöpäriskit on isot.

marimekon vaatteita kaikilla ei taida olla. ei meilläkään varaa. en ostaisi marimekon verhoja kun aika monella on.

kuomat meillä on lapsilla, vaikka kaikilla on. ovat vaan niin lämpimät ja kestävät ja helpot laittaa jalkaan.
jne jne

Ostin pojalle piha haalariksi Saiturin pörssistä tarjouksessa olevan toppahaalarin hintaan 14.90. Tuntuu kivan paksulta, et on varmaan lämmin. Prismasta ostin sitten vähän "siistimmän" housut ja takki yhdistelmän kolomellakympillä. Kirppikseltä ostetu Kuomat ja Prisamasta ostetut tarroilla olevat 15 euron talvikengät. Jäi rahaa vielä paljon muuhunkin! :)

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Muodista se ja sama. Ostan niitä tuotteita jotka miellyttää omaa silmää tai uskon hyviksi.

Näinpä.

Mutta eipä meilläpäin hirveästi löydy mitään kohtuuttoman epämuodikasta tavaraa edes kirppiksiltä ja jos kaupasta jotain ostaa niin se yleensä on ainakin jollain tasolla muotia...

Meidän perheessä jokainen kulkee mielestäni hyvännäköisissä ja tyylikkäissä vaatteissa. En kuitenkaan seuraa muotia orjallisesti vaikka en sitä kammoakaan. Olen vaan löytänyt oman tyylini, samoin mieheni. Ja poika vaatetetaan myös kivoilla kuteilla. Mulle vaatteet ja ulkoinen olemus ovat tärkeitä asioita, mutta ei se tarkoita että muodin perässä kulkisin. Ostinpa viimeksi tänään itselleni tosi hienon paidan kirpparilta.

Mun mielestä merkit vaatteissa (tai se että vaatteet ovat viimeistä muotia) ei tee ihmisestä hyvännäköistä. Se kylläkin tekee, jos ihminen on sinut itsensä kanssa ja kulkee haluamissaan vaatteissa, kantaa ne ryhdikkäänä ja on huoliteltu.

mun lapset kulkee hyvän näkösissä vaatteissa ja kukaan vastaan kulkia ei tulis heti mieleen et on kirppari löytöjä..;)oikeesti olen löytäny aivan viime vuoden juttuja sika halvalla.olen älytön kirppari luuta.ostan kaikkea tarpeellista en mitään mikä olisi muoti juttua tai merkkisiä.ja silti lapset ovat kuivia ja välillä ei mutta tulevat vaihtaa toiset vaatteet,kuhan telmentää tarpeeksi ja ovat onnellisia ja silti siistin näköpisiä,ilman muoti hömpötyksiä!

Musta tuntuu että muoti vähän pakostakin määrää meitä kuluttajia, koska kaupat on täynnä tietynlaista tavaraa. Tietysti jos käyttää esim. kymmenen-kakskyt vuotta vanhoja kamoja päällä, niin sit. Tai käy jossain missä myydään jotain metsuripaitoja ja kainalofarkkuja tms.

Itse en seuraa mitenkään muotia, mutta ostan aina sesongista ne versiot tarpeellisista, jotka on mun makuun kauenimpia ja parhaimpia hinta-laatu-suhteeltaan. Parastakaan ei aina osta, koska se on kalleintakin... siis nämä lasten ulkotamineet. Olen vähän pihi, enkä rikaskaan.

Yhteistyössä