Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Löytyy!
Mutta sellainen yleisvaikutelma alkaa hiipiä mieleen, että suurin osa ihmisistä on juuri noita mainitsemiani asioita. Hyvä porukka on paljon pienempi kuin paha porukka. Tai sitten se paha porukka on paljon näkyvämpi kuin hyvä ja minulla huono tuuri onkia eteeni kaikenlaisia kummia tyyppejä.
Vähän samat mietokset ois mulla, jos jaksaisin miettiä enää. Mutta täysin samaa mieltä
On masentavaa, että nämä typerykset ja pahikset tekevät elämäni vaikeaksi vaikka koetan heitä parhaimpani mukaan vältellä: en ole enää vuosiin pyrkinyt solmimaan minkäänlaisia ystävyysuhteita. En päästä ihmisiä liian lähelle.
Olen kuitenkin sen verran naiivi vielä, että kuvittelen omalla käytökselläni tekeväni maailman paremmaksi ja silti kohtelen muita ystävällisesti ja kunnioittaen. Jutustelen hyvää päivää kirvesvartta ja autan pyyteettömästi. En odota vastapalveluksia, en halua tutustua keneenkään sen syvällisemmin.
Ja ihan oikeasti...kunpa tietäisitte. Minulla on todella ollut huonoa tuuria ihmisten pahuuden kanssa.