olen maailman huonoin koiranomistaja...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono isäntä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono isäntä

Vieras
Mun koirat on mulle tärkeintä ikinä...
Kuitenkin äsken hermostuin ja läppäsin koiraani päähän...
Sitä sattu ja se alka vikisemään...
Mä rupesin itkemään... Halasin koiraa ja pyysin anteeksi, ihan kun se mitään auttaisi!!!
Musta tuntuu niin pahalta, miksi tein niin?
Tulkaa nyt kaikki haukkumaan mua, oon maailman huonoin ihminen....
:'(
Miks mun pinna palo noin äkisti?? :O
Mua oksettaa, kun tunnnen itteni niin hirveeks... :((

Verensokeri heilahtelee (huonosti syöty ), stressiä, hankala koira... jne. Syöt nyt kunnolla, otat koiran mukaan lenkille ja meette johki pellolle leikkimään vaikka rieputuslelun ettimistä. Kyllä se siitä kuhan koiran läpsiminen ei tule tavaksi. Rennoin rantein nääs.

kyllä jokainen joskus hermostuu, mutta väkivallan käyttö on aina väärin, niin ihmistä kuin eläintäkin kohtaan... jospa koira unohtais tämän välikohtauksen kun hellit sitä nyt :) ja pidät jatkossa hermot kurissa!

Alkuperäinen kirjoittaja iita:
no mistä hermostuit? oletko mies?

Nainen, olen... Laitoin vaan isäntä kun en ole kuullut sanottavan koiran emäntä koskaan....

Hermostuin, kun murisee ja haukkuu rappukäytävän äänille.
Yleensä vaikenee, kun sanoo, että hiljaa tai tyst.
Äsken sitten ensin haukahteli ja murisi...
Sanoin ei hauku ja lopetti hetkeksi.
Sitten yhtäkkiä haukahti kimakasti ja oikein pelästyin, samalla huitasin.
Käytin vähän voimaakin, en tajua miksi... :(

En kyllä ollut syönyt. Mutta ei koirien haukunta yleensä häiritse noin paljon!

Olen raskaana ja tuntuu, että olen kohtuuttoman vihainen välillä joka asiasta.
Kuuluuko se homman nimeen, vai olenko nyt jotenki sekasin?
Olen aikasemminkin huutanut ihan liian lujaa koirille, kun ei ole totellut...

Meijän koirat huomaa kaikki äänet tarkeemin jos niillä on vähän tylsää! Touhuile enemmän koiran kanssa niin se ei ehkä "käy hermoille" enää. Tarkoitan siis, että kannattaa aktivoida, niin koirasi unohtaa "turhan" haukkumisen ja murisemisen! Muista, että väkivalta ei koskaan ratkaisu!

meidän koira nappasi aamulla lapsen leivän suoran mun nokan edestä. hitto kun kiehahti, koira oli just syönyt oman ruokansa.. nappasin niskaan kiinni sillä samalla sekunnilla niin että vingahti:(
mulla on hiukan paha mieli kanssa.. toisaalta koira tietää varsin hyvin, ettei ole asiaa ottaa mitään pöydältä:/

Yhteistyössä