Olen luullut syöväni D-vitamiinia raskausaikana,nyt en olekaan!Miten vauvan käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmäksi tunteva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmäksi tunteva

Vieras
Eli olen syönyt multivita -vitamiinia ja tarkistin vielä alkuraskaudessa että siinä on d-vitamiinia.Nyt huomasin että se onkin d-biotiini!
Pelkästään maaliskuun ajan olen ottanut jekovit-d-vitamiinia kun huomasin tuon erehdyksen.Asia vaivaa kovasti mieltäni,enkä uskaltanut neuvolassa mainita asiasta :( Nyt rv 29 kuitenkin jo menossa.
Maitoa ja maitotuotteita käytän päivittäin.
Onkohan vauvalla nyt jokin kehityshäiriö,riisitauti tai jotain..?

Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
??? Ootko nyt ihan varma ettei Multivitassasi oo sitä, kun pitäisi kyllä olla...?

Nyt tunnen itseni vieläkin tyhmemmäks !!! Olihan siinä sittenkin,ensin oli d-biotiini ja vasta alhaalla d-3 vitamiini.
Siis oikeasti,nyt hävettää..Kai tää raskaus sumentaa aivotkin.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
??? Ootko nyt ihan varma ettei Multivitassasi oo sitä, kun pitäisi kyllä olla...?

Nyt tunnen itseni vieläkin tyhmemmäks !!! Olihan siinä sittenkin,ensin oli d-biotiini ja vasta alhaalla d-3 vitamiini.
Siis oikeasti,nyt hävettää..Kai tää raskaus sumentaa aivotkin.

:laugh: Näin se juuri valitettavasti on, että raskaus sumentaa aivot, ainakin itselläni teki niin, ja imetys ei kans helpota sitä asiaa yhtään! Kannattaa syödä myös omega-3-lisää, luin joskus että vauva ottaa niitä paljon äidiltä ja voi kans vaikuttaa tohon omaan tyhmentymiseen! :D Tsemppiä, kyllä se siitä. :hug:

ja tiesithän, että nyt maaliskuun jälken sitä D-vitamiinilisää ei edes tarvitsisi :)
sitä kun suositellaan otettavaksi loka-maaliskuun ajan, kun on pimeetä.

*rapsuttelee d-vitamiinit pillereistä pois*

Uusimmat

Yhteistyössä