Olen lihdutuskuurilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Juttelin miehelle saunassa että olen viikossa pudottanut kaksi kiloa ja hän kysyi painoani johon vastasin etten kerro. Ja sitten kertoi että olisi parempi jos putoaisi puoli kiloo per viikko että se on kuulema parempi tosi lihaville ja samaan hengen vetoon totesi ettet sä nyt niin kauhee ihra ole et tarttis noudattaa tot neuvoa. Nooh aattelin kyl että joo en nyt mikää kauhee kun pituus on 170 ja paino tällä hetkellä n. 72. Mut olin vaistoavani että mies on pitänyt minua ylipainoisena mistä olin aika yllättynyt.

[QUOTE="vieras";24554994]Juttelin miehelle saunassa että olen viikossa pudottanut kaksi kiloa ja hän kysyi painoani johon vastasin etten kerro. Ja sitten kertoi että olisi parempi jos putoaisi puoli kiloo per viikko että se on kuulema parempi tosi lihaville ja samaan hengen vetoon totesi ettet sä nyt niin kauhee ihra ole et tarttis noudattaa tot neuvoa. Nooh aattelin kyl että joo en nyt mikää kauhee kun pituus on 170 ja paino tällä hetkellä n. 72. Mut olin vaistoavani että mies on pitänyt minua ylipainoisena mistä olin aika yllättynyt.[/QUOTE]

Nyt en ymmärtänyt..olet ylipainoinen, mutta silti yllättynyt kun miehesikin on huomannut sen?

Yhteistyössä