Olen lapsellinen

olen sitä sitten mikäs siinä.

Miehen sisko meni naimisiin niin minua ei kutsuttu, mies vaan ja lapset. Syyksi uskon sitä että ei vaan pidä minusta jostain syystä, tosin ei olla kyllä tekemisissäkään oltu paljoa niin tiedä sitten mikä oikee syy on. Selityksiä oli että ei tiedä riittääkö ruoka, ja he pitävät pienet häät jne. kuitenkin häissä oli ihan outoja ihmisiä toisten puolisoina ja ruokiakin oli jääny yli ties kuinka paljon.

Minä sitten miehelle sanoin että jos joskus naimisiin mennään niin ei miehen siskoa kutsuta :whistle:

vieras
et ole, mä en tuollaista ihan äkkiä unohtais.. noloa heille, nouse sen yläpuolelle,
ja todella, jos joskus menet naimisiin, niin teillä on ihan vaan pienet häät.. ;)

Onko tollanenkin mahdollista?
Kuulostaa jotenkin aivan absöördiltä, ettei sua kutsuttu?
Mä olisin kysynyt mieheltäni, että meneekö hän, jos minua ei kutsuta?
Hän olisi tod.näk. jättänyt myös menemäti.

Alkuperäinen kirjoittaja kuskus:
Meillä ois mies jääny vapaaehtoisesti pois jos mua ei ois kutsuttu sen siskon häihin!

Tosi törkeetä käytöstä sun miehen siskolta, riittäkö ruoka :LOL: omg, mikä selitys!!!
minä halusin että mies menee kun sen sisko kuitenkin on ja en heidän välille halua mitään.

ohhoh
Aika uskomatonta. Ei meillä olisi mieskään varmasti halunnut lähteä jos minut olisi jätetty kutsumatta..
Ei minusta kovinkaan lapsellista muu kuin se miehen siskon käytös..

Alkuperäinen kirjoittaja porsa:
Onko tollanenkin mahdollista?
Kuulostaa jotenkin aivan absöördiltä, ettei sua kutsuttu?
Mä olisin kysynyt mieheltäni, että meneekö hän, jos minua ei kutsuta?
Hän olisi tod.näk. jättänyt myös menemäti.
Mies soitti siskolleen kun kutsu tuli että onko minut jätetty pois vahingossa vai mitä. Oli siellä näitä sepustuksiaan sanonu että pitävät pienet häät ja ruoka juttunsa jne.
mies ei ois halunnu mennä mutta minä halusin.

Meillä tuli miehen kanssa tästä puhetta niin minä sitten ton letkautin että sitä ei muuten kutsuta, mies sitten tokas että eikö tuo nyt oo aika lapsellista :kieh: No perhana minen semmosta halua häitäni pilaamaan.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vaippavuoresta päivää:
Meillä tuli miehen kanssa tästä puhetta niin minä sitten ton letkautin että sitä ei muuten kutsuta, mies sitten tokas että eikö tuo nyt oo aika lapsellista :kieh: No perhana minen semmosta halua häitäni pilaamaan.
No kutsu vaan, piruuttas ja sitä odotellessa kaikkiin kissanristiäisiin mitä järjestätte.

Mä kutsuisin ihan tarkoituksella, ja olisin yliystävällinen oikein. En tiedä olisiko se lapsellista, mutta saisin rauhan itselleni, kun en itse tekis niin väärin , kuin hän teki.

Minä taas tuommosessa tilanteessa ehdottomasti kutsuisin sen miehen siskon omiinki häihi. Sekä näyttääkseni että olen asian "yläpuolella" ja että siinä saa sisko mahdollisuuden miettiä, että miksi kutsuttiin ku ei hän itse kutsunut...

vieras
Jos et halua mihen ja siskonsa välille mitään riitaa, niin miksi sitten tuollainen ratkaisu. Ennemmin toivoisin että mies ei menis hänen häihinsä. Jos sellaisesta riita tulee niin siskonsa vika yksinomaan. Te olette perhe, häihin kutsutaan koko perhe. Tekemällä sulle noin hän loukkaa molempia ja viestittää ettei kunnoita teitä.

äippä
no ei meilläkään kutsuttu sukulaisten puolisoita vain siksi että pitäisi, meidän häät,eipä tullut mieleenkään ajatella mitä muut ajattelee, sinne tuli vaan lähimmät ihmiset ei muita.

Hmm
Meillä olisi kyllä mies jäänyt ihan oma-aloitteisesti menemättä ja olisi varmasti soittanut siskolleen, ettei tulla, jos koko perhe ei ole tervetullut. Mun mielestä tuo oli törkeää myös ukoltas.

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja porsa:
Mä kutsuisin ihan tarkoituksella, ja olisin yliystävällinen oikein. En tiedä olisiko se lapsellista, mutta saisin rauhan itselleni, kun en itse tekis niin väärin , kuin hän teki.
NÄin minäkin tekisin! Ei kannata alentua moisen moukan tasolle.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
no ei meilläkään kutsuttu sukulaisten puolisoita vain siksi että pitäisi, meidän häät,eipä tullut mieleenkään ajatella mitä muut ajattelee, sinne tuli vaan lähimmät ihmiset ei muita.
Aijaa ette muutakuin sukulaisen ja lapset, muttei lasten äitiä/isää. Meitä on näköjään moneen junaan, ei tulis mieleenkään käyttäytyä noin tökerösti ja olla niin moukka!

jopas
uskomatonta! törkeetä!
en tajua miten voi olla ees mahdollista, kun kerta samaa perhettä ootte :/

mites appivanhemmat, ootteko väleissä? luulis et ois ne puuttunu, on toi niin törkeesti tehty siskolta

Miten minusta tuntuis ettei se osais edes ajatella koko asiaa kun sen kutsuisin, luulee että se oli mulle ihan ok kun eivät minua kutsuneet. Otin asian ihan ok, vaikka mielessäni olin tosi harmissani, en sitä vaan näyttäny kenellekään. oikeen ärsytti kun kaikki ympärillä puhu vaan häistä ja mies sitten joutu sanomaan väliin että minua ei sinne kutsuttu niin voitaisko vaihtaa aihetta, no siitähän sitten supinat alkokin vasta.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
Oishan se mulle ollu ok jos se olis ollu niin kaikkien kohdalla eikä vaan minun, häissä oli kuitenkin joidenkin kuukausien tuttavuudet mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos et halua mihen ja siskonsa välille mitään riitaa, niin miksi sitten tuollainen ratkaisu. Ennemmin toivoisin että mies ei menis hänen häihinsä. Jos sellaisesta riita tulee niin siskonsa vika yksinomaan. Te olette perhe, häihin kutsutaan koko perhe. Tekemällä sulle noin hän loukkaa molempia ja viestittää ettei kunnoita teitä.

Onhan se noinkin että tulee varmasti kitkaa jos ei miehen siskoo kutsuta, mutta nyt tuntuu siltä että en halua sitä kutsua. Vaikka ei tässä nyt tällä hetkellä olla häitä järjestämässäkään että kattoo sitten.

pallero
Miten minusta tuntuis ettei se osais edes ajatella koko asiaa kun sen kutsuisin, luulee että se oli mulle ihan ok kun eivät minua kutsuneet. Otin asian ihan ok, vaikka mielessäni olin tosi harmissani, en sitä vaan näyttäny kenellekään. oikeen ärsytti kun kaikki ympärillä puhu vaan häistä ja mies sitten joutu sanomaan väliin että minua ei sinne kutsuttu niin voitaisko vaihtaa aihetta, no siitähän sitten supinat alkokin vasta.
Törkeää käytöstä miehesi siskolta ja hänen mieheltä. Ei mitenkään ystävällistä. Meillä miehen veli meni pari vuotta sitten naimisiin ja kutsussa oli, että lapset vois jättää hoitoon (ei näillä sanoilla,mutta viesti oli tämä) Mä vetäsin herneen nenään, että mä en tule jos ei lapsetkaan saa tulla. Ja soitin anopille, joka sanoi heti, että tietenkin teidän lapset saa tulla, kun olette lähisukua. se oli sillä hyvä. :) soita säkin anopille...

pallero
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Onhan se noinkin että tulee varmasti kitkaa jos ei miehen siskoo kutsuta, mutta nyt tuntuu siltä että en halua sitä kutsua. Vaikka ei tässä nyt tällä hetkellä olla häitä järjestämässäkään että kattoo sitten.
Mun mielestä se aloitti, eli sieltä se kitka on peräisin. Ja sun hääpäivä on sun päivä.

Yhteistyössä