Olen laihtunut melkeen 10 kg!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:
Onnea. Mitkäs on mitat nyt? Itsellä jo 16kg lähtenyt mutta vielä pitäisi 7 saada pois. :/
181 cm ja 73 kg nyt. Pari kiloa vielä yritän mutta epäilen lähteekö enää... Katotaan pysyykö nämäkään pois mutta nautiskelen nyt kun on lähteneet :D

Sulla on huima pudotus, miten oot sen tehny?

Alkuperäinen kirjoittaja VanHelsing:
Onnea. Mitkäs on mitat nyt? Itsellä jo 16kg lähtenyt mutta vielä pitäisi 7 saada pois. :/
181 cm ja 73 kg nyt. Pari kiloa vielä yritän mutta epäilen lähteekö enää... Katotaan pysyykö nämäkään pois mutta nautiskelen nyt kun on lähteneet :D

onnea naiset, hieno pudotus :flower: mulla mitat 176cm ja 70kg. rasvaprosentti 19.9 niin ei kuulemma saa enää tiputtaa kun 5kg, ettei mene kierto sun muut sekasin. kannattaa mitata se niin tietää mistä voi tiputtaa.

MUTTA MITEN TÄÄ MAHA LÄHTEE POIS??

Ihan vaan vähentämällä syömistä. Välillä tosin tuntuu ettei ole koko päivänä aikaakaan syödä. Karppausta koitin välillä mutta ei ollut mun juttu. Olisi tarkoitus saada tuo 7kg pois tai sitten kiinteytyä. Kunhan vaan sais lasten jäljiltä tuon löllövatsan pois. 3 raskautta kun on ollut 3 vuodessa ja se myös näkyy. :snotty:

Mitat nyt 173/64 ja tosiaan 5kk kestänyt tuo painon tiputtaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:

onnea naiset, hieno pudotus :flower: mulla mitat 176cm ja 70kg. rasvaprosentti 19.9 niin ei kuulemma saa enää tiputtaa kun 5kg, ettei mene kierto sun muut sekasin. kannattaa mitata se niin tietää mistä voi tiputtaa.

Mä ajattelin koittaa tuota lenkkeilyä ja jotain jumppaa tai zumbaa jos saisi sen pois.

Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:

Mulla tuntuu auttavan kiertoliike. Eli kun talikoin tallilla lantaa ensin kottikärryyn, kärrään ne lantalaan ja siellä vielä talikoin sitä kasaan ja johan tuntuu lähtevän.
Kokeile jotain tanssia? Olisiko se zumba hyvä?

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Voi että on ihanaa :heart: Hassuinta tässä että painan nyt saman verran mitä ennen lasta ja silloin tuntu että on makkaroita ja pitäs laihuttaa. Nyt olen ihanan laiha :D

Onnea :flower:
Itsellä sama urakka vasta alussa... :ashamed:
Kauanko meni aikaa 10 kilon pudotukseen?
Perinteisesti alotin 2.1. eli tässä nyt 3 kk menty. Ja tosiaan tipahti reilusti sairauden aikana ihan vahingossa kun ei yksinkertaisesti ruoka maistunut melkeen kuukauteen. Sitä ennen paino oli laskenut ihan ruokavalion muutoksella ja jumpalla. Nyt taas syön, tosin fiksummin kuin ennen, ja paino on jatkanut tippumista.

zumbaa kokeiltu, rankkaa on mutta ei ihan mun juttu. kovaa reeniä ollut 3kk ja 8kg pois. enää ei ole ne kilot vaan tuo maha joka haittaa (kyllähän siinäkin kiloja on). oon vartaloltani pitkä ja kapea, eli ei ole lantiota juuri yhtään niin maha ei anna ollenkaan periksi esim kun vyötä käyttää niin heti jostain vähän pursuaa :kieh: on jo vuosi synnytyksestä, mutta ei lähe mihkään!!

muistakaa se että JOS liikutte niin sillon pitää myös syödä! elä syö vähemmän vaan oikein. jos et syö hiilareita ennen reeniä ei lihaksissa ole mitään mikä polttaa rasvaa ja jos et syö proteiinia reenin jälkeen ei lihakset palaudu seuraavaan reeniin. näin se on, itse ennen söin vaan vähä ehkä 1000 kaloria päivässä. kun sen lisää 2000 terveelliseen ruokaan niin alkoi heti näkyä tuloksia ja olokin oli parempi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Voi että on ihanaa :heart: Hassuinta tässä että painan nyt saman verran mitä ennen lasta ja silloin tuntu että on makkaroita ja pitäs laihuttaa. Nyt olen ihanan laiha :D

Onnea :flower:
Itsellä sama urakka vasta alussa... :ashamed:
Kauanko meni aikaa 10 kilon pudotukseen?
Perinteisesti alotin 2.1. eli tässä nyt 3 kk menty. Ja tosiaan tipahti reilusti sairauden aikana ihan vahingossa kun ei yksinkertaisesti ruoka maistunut melkeen kuukauteen. Sitä ennen paino oli laskenut ihan ruokavalion muutoksella ja jumpalla. Nyt taas syön, tosin fiksummin kuin ennen, ja paino on jatkanut tippumista.

Kertoisitko ruokavaliostasi.. =)

Ruokavaliosta siis.

Aluksi otin reseptejä ihan kiloklubista, sitten meillä oli parin vkon dieetti jossa oli kaikki ruoat merkitty. Vaihdoin myös pastat ja riisit täysjyvään, jätin perusruoista kuten lasagnesta juustoraasteet pois ja juustokastikkeesen käytin esim. valkosipuli tuorejuustoa. Ihan tämmösiä perusjuttuja, pienemmillä annoksilla. Hedelmiä söin välipalaksi, niitä ei aiemmin juuri mennyt. Herkut jäi pois, mehujäät tuli tilalle :D

Ruokavaliosta siis.

Aluksi otin reseptejä ihan kiloklubista, sitten meillä oli parin vkon dieetti jossa oli kaikki ruoat merkitty. Vaihdoin myös pastat ja riisit täysjyvään, jätin perusruoista kuten lasagnesta juustoraasteet pois ja juustokastikkeesen käytin esim. valkosipuli tuorejuustoa. Ihan tämmösiä perusjuttuja, pienemmillä annoksilla. Hedelmiä söin välipalaksi, niitä ei aiemmin juuri mennyt. Herkut jäi pois, mehujäät tuli tilalle :D

Itekin liityin tuonne kiloklubiin.
Tuntuu vaan,että oon niin .....pihalla..... =)

Yhteistyössä