Olen lähes shokissa (raha-asia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen kolmen lapsen työssäkäyvä yh. Palkka on melko pieni. Toimeen on tultu mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole vuosiin ollut rahaa. Kaikki hankinnat on pitänyt tarkkaan suunnitella.

nyt sitten sain pienen perinnön. Useamman tuhat euroa riihikuivaa rahaa.
Nyt on rahaa ja lähes hysteerisesti parkuen vahtasin pankkitilin saldoa,että voiko olla totta.
Totta se on.Tuhlata en aio enkä osaakaan mihinkään. Lasten mopo ja ajokortti sponsorointiin aion rahat säästää

• Tykkää
Reactions: narikka83
[QUOTE="vieras";24533214]Perintövero menee, en tiedä minkä verran.[/QUOTE]

perintövero ei ole suuri tuollaisesta summasta, mutta halutessasi voit laskea sen itse.

Varmasti olet onnellinen, muista tosiaan perintövero ja jos mahdollista, siirrä ainakin osa erilliselle varatilille ettei kulu huomaamatta pikkujuttuihin, vaan sulla on jemma =)

[QUOTE="vieras";24533158]Olen kolmen lapsen työssäkäyvä yh. Palkka on melko pieni. Toimeen on tultu mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole vuosiin ollut rahaa. Kaikki hankinnat on pitänyt tarkkaan suunnitella.

nyt sitten sain pienen perinnön. Useamman tuhat euroa riihikuivaa rahaa.
Nyt on rahaa ja lähes hysteerisesti parkuen vahtasin pankkitilin saldoa,että voiko olla totta.
Totta se on.Tuhlata en aio enkä osaakaan mihinkään. Lasten mopo ja ajokortti sponsorointiin aion rahat säästää[/QUOTE]
Ajatteles kun minä köyhä sain isäni perintönä 120.000,00€ !!!

Yhteistyössä