Olen lähes satavarma että miehellä toinen nainen. Ei vain myönnä mitään.

• Viestiketjun aloittaja eevee
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="veera";28369826]No, mut onneks se ei haittaa sua.[/QUOTE]

nii, eikös tässä nyt menny kaikki niinku pitikin? Mies sai pillunsa ja ap:tä ei haittaa. Hyvä homma, case closed

"Helmi"
[QUOTE="vieras";28354186]No mitäpä itse tekisit jos sinua syytettäisiin koko ajan jostain mitä et ole tehnyt? Myöntäisit toisen mieliksi? Vai pitäisit toista vainoharhaisena?

Mitä se todistaa, että ERON JÄLKEEN on toinen?[/QUOTE]

kjos minua syytettäisiin jatkuvast ipettämisestä,miihn en olisi syyllistynyt, miettisin että mikä on se syy miksi toisella on niin kova hätä,miettisin että mitä minä voin tehdä jotta tuo toinen voisi rahoittua. jos se puoliso on valittanut vaikka siitä kun tuntuu että en halua, enkä ole ottanut millään lailla huomioon tuota, olisin siis jättänyt hänet keskenään phanmielesnä kanssa ja olisin synnyttänyt turhaa pelkoa. pyrkisin viimeistään tuossa vaiheessa tekemään kaikkeni että toisella olis hyvä olla jotta hän voisi luottaa ja rahoittua

ps. olen joutunut petetyksi ja petturi mies reagoi juurikin suuttumalla! ainakin minun vanhat miesystävät.

samaten kun syyttää miestä valehtelijaksi saa kuulla olevansa kyttääjä yms. mutta kas kas kun paljastuukin että olikin totta että hän valehtelee,niin johan sekin on sitten jotain kauttaa sinun syytä.. ettei vaan tartte ottaa vastuuta!

• Tykkää
Reactions: Rockwood
"alkup"
Aikaa vierähtänyt tässä ja jatkamme saman katon alla, mutta ns kämppiksinä, äitinä ja isänä. Perhe koossa, arki rullaa, muttemme ole enää vaimo ja mies. Mies ei pysty kuulemma unohtamaan tätä toista naista (en ole varma tapailevatko vielä eikä kiinnostakaan). Lasten takia siis pysymme yhdessä, arki, lomat, joulu, synttärit.... KAIKKI. Kumpikaan ei halua riistää sitä lapsilta. En olisi IKINÄ kuvitellut pystyväni tälläiseen järjetelyyn mutta näköjään pystynkin. Tällä hetkellä pääasia on että perhe pysyy koossa ja arki ym rullaa tutulla kaavalla.

sivusta
[QUOTE="alkup";28567709]Aikaa vierähtänyt tässä ja jatkamme saman katon alla, mutta ns kämppiksinä, äitinä ja isänä. Perhe koossa, arki rullaa, muttemme ole enää vaimo ja mies. Mies ei pysty kuulemma unohtamaan tätä toista naista (en ole varma tapailevatko vielä eikä kiinnostakaan). Lasten takia siis pysymme yhdessä, arki, lomat, joulu, synttärit.... KAIKKI. Kumpikaan ei halua riistää sitä lapsilta. En olisi IKINÄ kuvitellut pystyväni tälläiseen järjetelyyn mutta näköjään pystynkin. Tällä hetkellä pääasia on että perhe pysyy koossa ja arki ym rullaa tutulla kaavalla.[/QUOTE]

Eli turrutit vain itsesi kokonaan, kunnes sitten kymmenen vuoden päästä heräät ja tajuat, että olet hukannut ja tuhlannut elämäsi? Huh. ilmeisesti teidän suhde ei tosiaankaan ole vuosiin ollut kunnossa.

"alkup"
Eli turrutit vain itsesi kokonaan, kunnes sitten kymmenen vuoden päästä heräät ja tajuat, että olet hukannut ja tuhlannut elämäsi? Huh. ilmeisesti teidän suhde ei tosiaankaan ole vuosiin ollut kunnossa.
En näe sitä noin. En mä hukkaa elämääni tässä mihinkään, onhan mulla kaikki ok. On ihana koti, ihanat lapset ja ok mies. En mä miestäni omista, saa lähteä/minä saan lähteä jos sille tuntuu muttei kumpikaan halua. TÄLLÄ hetkellä homma tuntuu luistavan ihan ok, jos joskus tuntuu ettei haluakaan tätä, voin aina ottaa ja lähteä. Ei yhdessä eläminen tarvitse olla "sen kummempaa"... Siis tarkoitan että elämän voi jakaa näinkin, niin kauan ku se toimii.

"vieras"
Ootko sä sitten se toinen nainen jos hairahdat miehes kanssa sänkyyn? En ymmärrä yhtään mutta jos pystytte olemaan normaalisti ettei lapset mitään huomaa niin siitä vaan..

"alkup"
[QUOTE="vieras";28567820]Ootko sä sitten se toinen nainen jos hairahdat miehes kanssa sänkyyn? En ymmärrä yhtään mutta jos pystytte olemaan normaalisti ettei lapset mitään huomaa niin siitä vaan..[/QUOTE]

Kute sanoin, niin kauan kun tämä toimii näin niin ok. En usko että lapset näkee mitään, ollaan kuten ennenkin. Vietetään aikaa perheen kanssa, silloin tällöin ohimennen suukko miehen kanssa jne, tuollaista/tälläistä meillä ollut jo vuosia. Arki rullaa lasten kanssa, mutta kaksin meillä ei ole mitään miehen kanssa muuta kuin se unelmakuva mitä joskus oli.

"hmm"
En usko että tuollainen kulissiliitto tekee hyvää lapsillekaan.Kyllä se ero olis paras ratkaisu. Kadut varmasti hukkaan heitettyjä vuosia. Pidätkö itseäsi nyt sinkkuna ja voit vapaasti mennä baariin bongamaan miehiä? Aika epäreilua jos vain miehellä saa olla toinen.

• Tykkää
Reactions: Rockwood
"vieras"
Itse pettänyt ja kännykän piilottelu on varma merkki. Tarkista puhelin silloin tällöin kun mies on vaikka suihkussa, ei aina muista kuitenkaan poistaa todistusaineistoa.

"Nadia"
Mitä välii jos miehellä on muita naisia jos ei sun silmiin tuo niitä ja ennenmuuta se tuo rahat kotiin ja huolehtii susta ja on herrasmies. Nii mitä välii mitä mies tekee muulloin? :)

"Nadia"
Sun pitää vaan olla kaunis niin mies alkaa viihtyä sun luona ja tuo lahjoja. Naisen syy jos mies ei huomio ja etsii sellasen naisen joka on sen prinsessa. Vaimon pitää olla kuningatar miehelle, jos ei pysty olee niin ei ole oikea nainen. :p

"töks"
Tsemppiä!!!
Tässä käy vielä niin että löydät uuden miehen vaikka olisit tuossa tilanteessa ja lähdet sen miehen matkaan. Tämän hetken miehesi tulee itkemään perääsi kun tajuaa tilanteen.
En kyllä ymmärrä näitä "toisia naisiakaan". Itse olin sinkkuna kauan ja en olisi kyllä varattua miestä ottanut. MIksi aitoa ja oikeaa rakkautta pitäisi jakaa jonkun toisen kanssa??? :O

"niin"
[QUOTE="töks";28568093]Tsemppiä!!!
Tässä käy vielä niin että löydät uuden miehen vaikka olisit tuossa tilanteessa ja lähdet sen miehen matkaan. Tämän hetken miehesi tulee itkemään perääsi kun tajuaa tilanteen.
En kyllä ymmärrä näitä "toisia naisiakaan". Itse olin sinkkuna kauan ja en olisi kyllä varattua miestä ottanut. MIksi aitoa ja oikeaa rakkautta pitäisi jakaa jonkun toisen kanssa??? :O[/QUOTE]

Ei aitoa ja oikeaa rakkautta haluakaan jakaa toisen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"alkup"
Mua nyt mollataan huolella tässä... Ymmärrän ja en ymmärrä asiaa..

Mutta muutamaan asiaan vastaus, ei, en pidä sitä toista naista ns uhkana. Tunnen mieheni. Joo meni ihastumaan, panemaan mutta kuitenkin valitsi perheen. Rakastaa kuulemma minua ja uskon häntä mutten ole sinisilmäinen ihminen. Kyllä sitä vaan voi ihastua, jopa rakastua toiseen.

Ja ei, en koe olevani "toinen nainen" jos sänkyyn päädytään. Onhan kyse aviomiehestäni. Kyllä se toinen nainen on toinen nainen. Se olkoot hänen henkinen helvettinsä jos tällä viivaa luulee muuta miehestäni muuta saavan. Toki, enhän tiedä mitä lupauksia mieheni on hälle tehnyt, mutta tällä hetkellä on enemmän kotona, ei piilottele enää puhelintaan jne..

-
[QUOTE="huoh";28356110]Ei ole mitään oikeutta kellään tehdä moista ellei satu olemaan poliisi työssään oikeuden päätöksellä.

NUUSKIMINEN ON YHTÄ HALPAMAISTA KUIN PETTÄMINEN.[/QUOTE]

No ei muuten ole. Mun puolesta mun mies saa nuuskia mun puhelinta ihan justiinsa niinkun tykkää, vaikka salaa multa. Ei se mua häiritse, koska MULLA EI OLE MITÄÄN SALATTAVAA. Olis vaan parempi, ettei sen tarviis turhaan epäillä.

Mutta pakko kysyä, kumman valinta on tuo että seksiä on vain 2-4KUUKAUDEN välein? Koska jos meillä toinen pihtaisi jotta seksiä on luojassaan 6 kertaa vuodessa niin alkaisin minäkin toista airoa etsiä.
Olettaen että miehellä ei ole jotain elimellistä syytä esim. Seksi koskee tms. Mutta silloinkin toisen voisi tyydyttää muilla keinoilla.

"Ilona"
[QUOTE="alkup";28567763]En näe sitä noin. En mä hukkaa elämääni tässä mihinkään, onhan mulla kaikki ok. On ihana koti, ihanat lapset ja ok mies. En mä miestäni omista, saa lähteä/minä saan lähteä jos sille tuntuu muttei kumpikaan halua. TÄLLÄ hetkellä homma tuntuu luistavan ihan ok, jos joskus tuntuu ettei haluakaan tätä, voin aina ottaa ja lähteä. Ei yhdessä eläminen tarvitse olla "sen kummempaa"... Siis tarkoitan että elämän voi jakaa näinkin, niin kauan ku se toimii.[/QUOTE]

Ajattelet fiksusti. Siskoni aikoinaan taisteli miehestään kynsinhampain ja se kannatti. Lapset olivat tuolloin pieniä. He saivat pitää osallistuvan isän kotona. Ja avioliittokin on alkanut taas kukoistaa vanhempien välillä.

Itse en myöskään alkaisi rikkoa perhettä miehen mahdollisen sivusuhteen takia. Avointa lupaa en miehelle siihen anna, mutta toivon, että jos hän joskus haksahtaa toiseen naiseen, niin hän tekee sen niin taitavasti, etten minä saa tietää siitä koskaan.

"Vieras"
[QUOTE="Ilona";28568830]Ajattelet fiksusti. Siskoni aikoinaan taisteli miehestään kynsinhampain ja se kannatti. Lapset olivat tuolloin pieniä. He saivat pitää osallistuvan isän kotona. Ja avioliittokin on alkanut taas kukoistaa vanhempien välillä.

Itse en myöskään alkaisi rikkoa perhettä miehen mahdollisen sivusuhteen takia. Avointa lupaa en miehelle siihen anna, mutta toivon, että jos hän joskus haksahtaa toiseen naiseen, niin hän tekee sen niin taitavasti, etten minä saa tietää siitä koskaan.[/QUOTE]

Naisenko kuuluu olla se joka uhrautuu ja lasten takia kestää huonoa miestä?

Yhteistyössä