olen kuulema testin perusteella boomer, mikä se sitten lie

vierailija
Sain saman testituloksen. Leikin lapsena kävyillä ja hiihdin järvenselällä kouluun.
Keräsin veljeni kanssa metsässä käpyjä ja sieniä myyntiin.
Testi on leikkimielinen. Tulos on luultavasti boomeri vastausvaihtoehdoista välittämättä.
Ollaan onnellisia, että järki vielä pelaa. Moni kärsii tässä iässä muistivaivoista.
 
vierailija
Täällä yksi boomer lisää. Huvittaa tämä nuori sukupolvi kun kuvittelevat ettei ikääntyminen kosketa lainkaan heitä. Kun katsot ikäihmistä näet oman tulevaisuutesi.
 
vierailija
Sain saman testituloksen. Leikin lapsena kävyillä ja hiihdin järvenselällä kouluun.
Keräsin veljeni kanssa metsässä käpyjä ja sieniä myyntiin.
Testi on leikkimielinen. Tulos on luultavasti boomeri vastausvaihtoehdoista välittämättä.
Ollaan onnellisia, että järki vielä pelaa. Moni kärsii tässä iässä muistivaivoista.
minä hiihin suksilla
 
Sain saman testituloksen. Leikin lapsena kävyillä ja hiihdin järvenselällä kouluun.
Keräsin veljeni kanssa metsässä käpyjä ja sieniä myyntiin.
Testi on leikkimielinen. Tulos on luultavasti boomeri vastausvaihtoehdoista välittämättä.
Ollaan onnellisia, että järki vielä pelaa. Moni kärsii tässä iässä muistivaivoista.
Ei ole kaikil boomeri. Mä en oo leikkinyt kävyillä tai hiihtänyt kouluun. Olen koko ikäni asunut kerrostalossa. Palvelut ovat lähellä. Mä oon kävellyt, pyöräillyt tai mennyt dösällä kouluun.
 

Yhteistyössä