M
moneyfun
Vieras
Jotta näin..
Miksi minun pitäisi voittorahoistani antaa kenellekään yhtään mitään?
oli sisko tai "ystävä" jne..
Kirjotin aikaa sitten faceen kaikkien nähtäväksi että kaikki jotka ovat puukottaneet
minua selkään enemän kuin kaksi kertaa niin aivan turha tulla kitiseen lainaa tai mitään muutakaan sitten kuin asia valkenee joillekin..(tarkoitin miljoonan voittoani)
kas kas nyt sieltä lähtenyt tulemaan juuri esim siskoltani voinko auttaa,en voi
puukottanut niin monta kertaa selkään jotta voi ryömiä takaisin koloonsa,samoiten
kaveri johon väleissä ollut vain sen takia kun lapsen kummi,hän oli rahaa heti
kerkäämässä,en tod auta sairaalamaksuissa tai muissakaan puukottanut pahiten selkään
oltiin ennen ystäviä..
no kuitenkin tuollaiset moran heiluttajat alkaneet heti ottaa yhteyttä
ja voi sitä haukkumisen määrää mitä olen kuullut kun käskenyt suksia sinne mistä
on päänsä esiin nostanutkin ja sitten kaksi rinnalla seissyttä ystävää joille ostin
autot(hinta ei paria tonnia isommat kyllä ollut) mutta heitä heti alettu mustamaalaamaan
ja kertomaan/vihjailemaan että eivät pidä salaisuuksia jne.
tiedän että heihin voi luottaa kuin kalliion,ovat raskauteni salanneet esim
loppumetreille mukanani ja jne..
miten ihmiset muuttuvat noin kun jollekin tulee rahaa?
se pyhimysrengas iskee kehiin ja ollaan nuolemassa persettä muutaman rovon toivossa!
Miksi minun pitäisi voittorahoistani antaa kenellekään yhtään mitään?
oli sisko tai "ystävä" jne..
Kirjotin aikaa sitten faceen kaikkien nähtäväksi että kaikki jotka ovat puukottaneet
minua selkään enemän kuin kaksi kertaa niin aivan turha tulla kitiseen lainaa tai mitään muutakaan sitten kuin asia valkenee joillekin..(tarkoitin miljoonan voittoani)
kas kas nyt sieltä lähtenyt tulemaan juuri esim siskoltani voinko auttaa,en voi
puukottanut niin monta kertaa selkään jotta voi ryömiä takaisin koloonsa,samoiten
kaveri johon väleissä ollut vain sen takia kun lapsen kummi,hän oli rahaa heti
kerkäämässä,en tod auta sairaalamaksuissa tai muissakaan puukottanut pahiten selkään
oltiin ennen ystäviä..
no kuitenkin tuollaiset moran heiluttajat alkaneet heti ottaa yhteyttä
ja voi sitä haukkumisen määrää mitä olen kuullut kun käskenyt suksia sinne mistä
on päänsä esiin nostanutkin ja sitten kaksi rinnalla seissyttä ystävää joille ostin
autot(hinta ei paria tonnia isommat kyllä ollut) mutta heitä heti alettu mustamaalaamaan
ja kertomaan/vihjailemaan että eivät pidä salaisuuksia jne.
tiedän että heihin voi luottaa kuin kalliion,ovat raskauteni salanneet esim
loppumetreille mukanani ja jne..
miten ihmiset muuttuvat noin kun jollekin tulee rahaa?
se pyhimysrengas iskee kehiin ja ollaan nuolemassa persettä muutaman rovon toivossa!