Olen kuulema itsekeskeinen rahanahne paska..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja moneyfun
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

moneyfun

Vieras
Jotta näin..
Miksi minun pitäisi voittorahoistani antaa kenellekään yhtään mitään?
oli sisko tai "ystävä" jne..
Kirjotin aikaa sitten faceen kaikkien nähtäväksi että kaikki jotka ovat puukottaneet
minua selkään enemän kuin kaksi kertaa niin aivan turha tulla kitiseen lainaa tai mitään muutakaan sitten kuin asia valkenee joillekin..(tarkoitin miljoonan voittoani)
kas kas nyt sieltä lähtenyt tulemaan juuri esim siskoltani voinko auttaa,en voi
puukottanut niin monta kertaa selkään jotta voi ryömiä takaisin koloonsa,samoiten
kaveri johon väleissä ollut vain sen takia kun lapsen kummi,hän oli rahaa heti
kerkäämässä,en tod auta sairaalamaksuissa tai muissakaan puukottanut pahiten selkään
oltiin ennen ystäviä..
no kuitenkin tuollaiset moran heiluttajat alkaneet heti ottaa yhteyttä
ja voi sitä haukkumisen määrää mitä olen kuullut kun käskenyt suksia sinne mistä
on päänsä esiin nostanutkin ja sitten kaksi rinnalla seissyttä ystävää joille ostin
autot(hinta ei paria tonnia isommat kyllä ollut) mutta heitä heti alettu mustamaalaamaan
ja kertomaan/vihjailemaan että eivät pidä salaisuuksia jne.
tiedän että heihin voi luottaa kuin kalliion,ovat raskauteni salanneet esim
loppumetreille mukanani ja jne..

miten ihmiset muuttuvat noin kun jollekin tulee rahaa?
se pyhimysrengas iskee kehiin ja ollaan nuolemassa persettä muutaman rovon toivossa!

Mutta miksi et olisi pitänyt vähän pienempää mekkalaa asiasta? Tuli vähän sellainen että lälläslää mulla on rahaa te ette saa meininki. Ja eikä sun tietenkään tarvitse niitä muille jakaa.

Mäkin ihmettelen vähän sun toimintaa.. Kuulostaa lähinnä kettuilulta.

"Hahhaa, mullapas onkin rahaa enemmän kuin teillä. Olette niin kauheita ihmisiä etten anna teille penniäkään, lällällää".

Nauttisit rahoistas rauhassa, turha se on riidellä muiden kanssa.

No miljoonavoitto on varmaan suht vaikea pitää kyttääjiltä salassa. Siis jos ennen on joutunut juoksemaan tarjousten perässä kaupoissa yms. ja yhtäkkiä alkaakin ostaa juuri sitä ruokaa, mitä kulloinkin mieli tekee, niin kyllähän se utelialle heti valkenee, että jostain on rahaa tullut.

Tässä on se että eivät tiedä paljon olen voittanut,mutta salata sitä en voinut koska takaajana lainassa sukuani jotka ihmettelevät kun yhtäkinä maksan 20.000euroa lainaa pois,tulee uusia auto ja taloa alkaa katsomaan.
kai siinä jokainen tajuaa että hetkinen mitäs tuo nyt noin rahoissaan on.
eli aivan tuhra vetää tuo lälläslää kortti esiin että mulla on rahaa teillä ei.

[QUOTE="vieras";25465665]No miljoonavoitto on varmaan suht vaikea pitää kyttääjiltä salassa. Siis jos ennen on joutunut juoksemaan tarjousten perässä kaupoissa yms. ja yhtäkkiä alkaakin ostaa juuri sitä ruokaa, mitä kulloinkin mieli tekee, niin kyllähän se utelialle heti valkenee, että jostain on rahaa tullut.[/QUOTE]

Meillä oli vielä pankissa lainaa missä takaajanin äitiä,siskoa yms niin
tottakai he tajuavat että nyt ei kaikki kohdallaan kun maksetaan noin 20.000e pois tuosta
vain ja ostetaan uusi auto perheelle ja tietävät että katotaan taloa vihdoin omaa.

Miksi sun pitää olla yhteyksissä tollaisten tyyppien kanssa? Pistä välit kokonaan poikki. Et sä niitä mihinkään tarvi, kun kerran koko ajan vaan puukottavat selkään.

[QUOTE="Eee";25465753]Miksi sun pitää olla yhteyksissä tollaisten tyyppien kanssa? Pistä välit kokonaan poikki. Et sä niitä mihinkään tarvi, kun kerran koko ajan vaan puukottavat selkään.[/QUOTE]

välit ovat olleet kylmät ja en pahemin yhteyttä ole pitänyt,pojan kummin takia
ollut pakkopullaa juttua kun kysellyt mitä lapselle kuulluu yms.
alkoivat soittelemaan,txt,facen yms muiden kanssa yhteyksiä latomaan heti kun tieto
että meillä on jostain rahaa ja "paljon" levisi.

Mun miehen koulukaveri on rikas. Siis niin rikas, että tienaa varmaan päivässä sen, mitä me kuukaudessa. Tyyliin omistaa oman koneen ja lentäjän -rikas. Kamalan vaikeaa on suhtautua. Toisaalta tämä kaveri on kamalan varovainen, ettei kukaan vain yritä käyttää häntä hyväksi. Toisaalta saattaa tarjota rahaa ihan ihme perusteilla ja välillä yrittää ostaa ystävyyttä. Ei ole helppoa kummallakaan osapuolella. Kutsuu meitä juhliin (asuu ulkomailla), eikä ymmärrä tai hoksaa, että ei töiden ja/tai perheen vuoksi olla valmiita tuosta vain hyppäämään koneeseen. Jos sanotaan, että ei ole juuri nyt varaa, kiusaantuu ja tarjoaa matkalippuja ja sitten tulee vähän syyllinen olo. Kun ei mitään pyydetty, todettiin vain, että kun meni pesukone rikki niin ei just nyt ole ylimääräistä. Eli raha ei aina helpota elämää. Kivointa meillä on, kun tämä miehen kaveri tulee Suomeen, mennään mökille ja eletään normaalia elämää.

[QUOTE="vieras";25465976]Vaikuttaisi että tuolla rahankäyttötahdilla sulla ei pitkään ne voittorahat riitä. Kohtalo on sama kuin Rytsölän veljeksillä.[/QUOTE]

Miksei riittäisi?
tilillä lepää yli 900.000 euroa rahaa ja palkat pamahdellut sinne lisäksi jo parin kk
ajan.
ystävien autoihin meni n.6000euroa,maksoin veroja niihin valmiiksi yms.
pankkilaina pois 20.000
muita velkoja noin 10.000 edestä.
uusi auto meille 8000euroa.
kotiin kaikkea mukavaa muutama tonni+loma reissu viikon laivalla tukholmaan perheen kesken+mun äiti ja isä n11.000e
luvut noin heittoina.
nyt katsotaan 200.000 e hintaluokan asuntoa tältä alueelta,joten rahaa jääkin vielä PALJON.
käteisenä nostettiin kotiin reilusti jotta pankissa edes tarvi käydä kauppaan hakemassa rahaa tai muihin rientoihin.
töissä käyviä ollaan kuitenkin molemmat vaikka molemmilta jää kuukausi
palkasta verojen jälkeen käteen n.2800-3000e niin ei meille kyllä kovin äkkiä rahapula iske ja vielä suljettua tiliä meinattiin mihin laitetaan noin 100.000 nostamaan vuodeksi kahdeksi korkoa "pahalle" päivälle.
toivottavasti tekstistä saa selvän meinaa osata tällä läppärillä kirjoittaa.

[QUOTE="nuuh";25466010]Miljoonavoitto ja parin tonnin autot hyville ystäville! Kiva että selkään puukottava siskosi on taannut sen 20.000 euron lainan. On se vittumainen ihminen se.[/QUOTE]

sisko takasi lainan ennen tekojaan joita
pahan puhuminen että olen pettänyt miestäni,tämän jälkeen
yritys saada mies sänkyyn kanssaan(humalassa teki mutta ei ole anteeksi annettava teko siitä huolimattakaan,koskaan ei pyytänyt anteeksi)

humalassa rupesi väittämään että minulla on suhde hänen miehensä kanssa,tilanne alkoi siitä että olimme juhlimassa hänellä sutinaa toisen miehen kanssa ja hänen miehensä tuli samaan baariin,pyysi että juttelen hänelle ja "hämään" että pääsee ulos baarista,no istuimme muutaman tutun kanssa ihan muuten samassa pöydässä ja jos olisi siskostani mies kysynyt en olisi alkanut valehtelemaan missä on mutten suoraan olisi kertonut mitä touhuaa.
kas sisko tulikin sitten takaisin oli heivannut sen miehen johonkin jonka kanssa petti ja tilanne meni käsirysyyn ja alkoi huoritella hänen miehensä iskemisestä,

kolmas tilanne tyhjensi miehensä tilin ja koitti pistää syytä minulle että olin tarvinnut lainaksi ja siksi oli vetänyt kaiken tyhjäksi pankkitunnuksilla,olin täysin pihalla koko asiasta kun siskon mies soitti ja alkoi huutamaan minulle miksi keikannut hänen tilinsä :O asia onneksi selvisi ettei minulla osuutta eikä arpaa asiaan.

tilanteita on paljon lisää mitä en ala selvittämään.

534749.png

Uusi auto 8000 euroa, no meillekin sellainen??? Kovasti tunnut jo aiemminkin tehneen lainaa, joten mikään rahankäytön ammattilinen et ole, jos teillä ei ole edes omaa taloa vielä. 5 vuotta-> ei enää voittorahoja...

No tulikos noi kommentit kavereilta ihan yllätyksenä? Jotenkin vaan tuntuu, että liikut seurassa, jossa kaikki tekisivät toisilleen noin, haukkuisivat selän takana.

Ihmiset saavat ihmetellä ihan mitä tykkäävät, ei mitään voittoja kenellekään tarvii kertoa.

Yhteistyössä