Eikö medía keksi mitään muuta aihetta vatvottavaksi, kuin joku 10 vuotta sitten tapahtunut tsunami?
Tsunami oli ja meni ja se on jäänyt historiaan, joten se siitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eräässä tilanteessa kuulin tälläisen lausahduksen "no sehän lähti kuin Aki Sirkesalo rantatuolista". Ihan kauheeta, että tämä aiheuttaa minulle ajattelemattoman naurukohtauksen.
Laita televisio kiinni ja hyppää yli uutisista. Onnettomuus kuitenkin kosketti niin syvästi suomalaisia, ruotsalaisia ja saksalaisia täällä päin maapalloa monien uhrien takia. Saat olla onnellinen ettei se sinun läheisillesi tapahtunut siellä mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30540217:Eikö medía keksi mitään muuta aihetta vatvottavaksi, kuin joku 10 vuotta sitten tapahtunut tsunami?
Eräässä tilanteessa kuulin tälläisen lausahduksen "no sehän lähti kuin Aki Sirkesalo rantatuolista". Ihan kauheeta, että tämä aiheuttaa minulle ajattelemattoman naurukohtauksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30540217:Eikö medía keksi mitään muuta aihetta vatvottavaksi, kuin joku 10 vuotta sitten tapahtunut tsunami?
Sinä se olet sellainen paskapää ettei pahemmasta väliä. Kaltaisillasi ihmisillä, joilla ei ole ketään, ei mitään menetettävää, ei yleensä ole kykyä empatiaan. Ainoa joka sinua hetkauttaa, ovat asiat, jotka liittyvät suoraan itseesi. Olet yksinkertainen, onneton ja epätoivottu rappioalkoholisti. Olet voimaton täi josta kukaan ei välitä.
Et kovin mukavalta tyypiltä vaikuta. Onneksi saat täällä jonkin verran takaisin samaa paskaa mitä itse suollat.
Se on "myöten". Sivistymätön urpo kirjoittaa "myöden" kuvitellen, että D-kirjaimellinen muoto on jotenkin hienompi.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30541423:Mitä? Eikös se ollut juuri majuri, joka tykkää kaikista myrskyistä ja muista mullistuksista?