Olen koko elämäni tuntenut, että kukaan mies ei pidä minua vähääkään viehättävänä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minulle on täysin sama, mitä joku mies sanoo minulle asiasta. Koen, että miehet sanovat naisia viehättäviksi vain saadakseen näiltä seksiä ja päästäkseen sänkyyn. Varsinkin minun kohdallani uskon miehistä vain tähän. Pidän miehiä isoina, turhina paskiaisina, joista on tämän takia ainoastaan kavereiksi.
Jos kaveriksi luulemani mies kehuisi minua kauniiksi, ajattelisin, että sekin vain haluaa seksiä, koska sitä panettaa.
pidän miehistä ihmisinä, mutta en tajua, miten joku nainen viitsii pariutua miehen kanssa varsinkin kuvitellen olevansa miehestä oikeasti viehättävä. Sellaisella naisella ei siis ole itsetunto-ongelmia, koska nainen ei voi miesten käytöksestä päätellä olevansa oikeasti vie(ättävä, ainoastaan pantava ja että miestä panettaa ja haluttaa.
Näin siis itse koen ja kuvittelen, tämä on minun mielipiteeni, eikä siitä kannata ottaa itseensä ja ärsyyntyä, ainakaan yhdenkään naisen. Jos sinusta olet yhdenkään miehen mielestä viehättävä, et edes tiedä, mistä tässä puhutaan. Joten on aika turha kommentoidakaan sitten.
 

Yhteistyössä