T
TomppeliNainen
Vieras
Siis suoraan sanottuna olen ollut aivan paska miehelleni! Syyt käytökseeni eivät johdu hänestä, joten hän ei ole ansainnut käytöstäni. Hän ei ole syypää, mutta se, että olen hänen kanssaan on saanut minut käyttäytymään typerästi, itsekkäästi jne. Kyseessä ei ole fyysinen väkivalta, pettäminen, omien vastuiden laiminlyönti vaan ennemminkin oman pahan olon purkaminen mieheen.
Syystäkin hän on loukkaantunut ja riitoja riittää.
Selvää on, että mua hävettää, ja kaduttaa ja tunnen syyllisyyttä siitä millainen olen ollut. Mitkään sanat tai teot eivät oikeuta käytöstäni, enkä saa niitä pyyhittyä pois. Haluaisin silti jollain tavalla ilmaista miten pahoillani oikeasti olen. Terapiaan taidan mennä ensin yksin ja sitten yhdessä miehen kanssa, jos enää mitään suhdetta silloin on. Antakaa mulle jotain vinkkejä miten voisin osoittaa teoilla miten pahoillani olen ja muutosta entiseen haluaisin kovasti.
Syystäkin hän on loukkaantunut ja riitoja riittää.
Selvää on, että mua hävettää, ja kaduttaa ja tunnen syyllisyyttä siitä millainen olen ollut. Mitkään sanat tai teot eivät oikeuta käytöstäni, enkä saa niitä pyyhittyä pois. Haluaisin silti jollain tavalla ilmaista miten pahoillani oikeasti olen. Terapiaan taidan mennä ensin yksin ja sitten yhdessä miehen kanssa, jos enää mitään suhdetta silloin on. Antakaa mulle jotain vinkkejä miten voisin osoittaa teoilla miten pahoillani olen ja muutosta entiseen haluaisin kovasti.