G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gorgeous:Kysy mitä vaan, vastaan jos huvittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä sen tietää, että on kaunis?
Sehän on helppo nähdä peilistä, onko kaunis omasta mielestään, mutta mistä tietää, että on muidenkin mielestä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä sen tietää, että on kaunis?
Sehän on helppo nähdä peilistä, onko kaunis omasta mielestään, mutta mistä tietää, että on muidenkin mielestä?
No, ainakin omasta mielestä olen tosi kaunis. Varmaan ns. yleisellä asteikolla(jos noin voi nyt sanoa) olen kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä sen tietää, että on kaunis?
Ei ole. Matti on tulossa tänne... siis Kultakengästä.Alkuperäinen kirjoittaja äää:oletko nykäsen matti?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä sen tietää, että on kaunis?
No, ainakin omasta mielestä olen tosi kaunis. Varmaan ns. yleisellä asteikolla(jos noin voi nyt sanoa) olen kaunis.
Mäkin oon omasta mielestä.Mutta vaikeaa tietää, onko muiden mielestä. Joidenkin mielestä kuulemma karsea.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä sen tietää, että on kaunis?
Mäkin oon omasta mielestä.Mutta vaikeaa tietää, onko muiden mielestä. Joidenkin mielestä kuulemma karsea.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mistä sen tietää, että on kaunis?
![]()
Niinpä. Omasta mielestäsi sinä typerä akka et edes uskalla nauraa suu aiki.
Alkuperäinen kirjoittaja olio:Alkuperäinen kirjoittaja gorgeous:Kysy mitä vaan, vastaan jos huvittaa![]()
minkä näköinen olet? Minua rehellisesti sanottuna miehet katselevat, olin sitten ruokakaupassa tai ravintolassa tms..olen siis mielestäni melko hyvännäköinen nuori nainen ja olen saanut kroppani kuntoon yhden lapsen jälkeen, siihen meni n.3kk itselläni...olen hoikka muutenkin aina ollut että saattoi edesauttaa asiaa..Miten Sinä koet olevasi kaunis, millä tavall? Itse koen, tottakai että olen siisti ja puhdas aina.Ja hiukset pitkät, vaalea olen, hoikka ja hyvä kroppainen. Iho kuulas ja silmät sädehtivät. Iloinen ja positiivinen mieli. Onnelinenkin olen, minusta sekin vaikuttaa siihen miltä ihminen näyttää.
Hienoa että on ihmisiä jotka pystyvät sanomaan itselleen, olen kaunis.
Jokainen osaa ja on omalla tavallaan kaunis. Nauttikaa elämästä. Teen työtä kauneuden parissa (kosmetologi), ja olen oppinut paljon, todella...ei aina tarvitse olla toki timmi ja hyvännäköinen ollakseen hirmu kaunis, sitä kun voi olla niin monella tapaa...toki ihanteita löytyy ja niitä seurataan. Jokainen on oma itsensä ja se miten kantaa itseään on tärkeää!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja olio:Alkuperäinen kirjoittaja gorgeous:Kysy mitä vaan, vastaan jos huvittaa![]()
minkä näköinen olet? Minua rehellisesti sanottuna miehet katselevat, olin sitten ruokakaupassa tai ravintolassa tms..olen siis mielestäni melko hyvännäköinen nuori nainen ja olen saanut kroppani kuntoon yhden lapsen jälkeen, siihen meni n.3kk itselläni...olen hoikka muutenkin aina ollut että saattoi edesauttaa asiaa..Miten Sinä koet olevasi kaunis, millä tavall? Itse koen, tottakai että olen siisti ja puhdas aina.Ja hiukset pitkät, vaalea olen, hoikka ja hyvä kroppainen. Iho kuulas ja silmät sädehtivät. Iloinen ja positiivinen mieli. Onnelinenkin olen, minusta sekin vaikuttaa siihen miltä ihminen näyttää.
Hienoa että on ihmisiä jotka pystyvät sanomaan itselleen, olen kaunis.
Jokainen osaa ja on omalla tavallaan kaunis. Nauttikaa elämästä. Teen työtä kauneuden parissa (kosmetologi), ja olen oppinut paljon, todella...ei aina tarvitse olla toki timmi ja hyvännäköinen ollakseen hirmu kaunis, sitä kun voi olla niin monella tapaa...toki ihanteita löytyy ja niitä seurataan. Jokainen on oma itsensä ja se miten kantaa itseään on tärkeää!
![]()
Myös minä olen päässyt takaisin tosi hyvään kunton lapsen (yhden) saannin jälkeen. Huolehdin hygieniastani huolellisesti, ja tuoksun hyvältä. Olen kohtelias muille ja otan muut ihmiset huomioon. Avaan aina oven, autan, annan tietä etc. Tulen siitä itse myös iloiseksi. Yleensä olen hyväntuulinen ja myös onnellinen olen, kuten sinäkin.
Minulla on paksut, pitkät, vaaleat hiukset, olen 170cm ja hoikka(54kg), sopivasti urheilullinen, meikkaan yleensä aika luonnollisesti(en tarvitse paljoa),kroppa on sopusuhtainen(varsinkin kun otin silikonit imetyksen jälkeen). Isot silmät, ja kauniit kasvonpiirteet. Mitä tässä nyt muuta sanoisiHoidan ihoa tosi tarkasti, ja kiitos myös kosmetologilleni
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mi:miten suhtaudut itseäsi kauniimpiin?
Alkuperäinen kirjoittaja beautiful:Niin naiset? Tuleeko alemmuudentunnetta tai kateutta?
Alkuperäinen kirjoittaja sarppus:No miten panostat kauneuteesi vai onko ihan luontaista, jolle ei mittään tarvi tehrä?