Olen kateellinen yksinhuoltajille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häkissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häkissä

Vieras
En saa avioliitosta muuta irti kuin päänsärkyä ja vitutusta.
Kuitenkin oon niin laiska etten saa järjesteltyä eroakaan.
Kaipaisin omaa kotia jossa olis vaan mun ja lasten tavaroita ja asioita, tuntuu että ukko tukahduttaa meidät, kaikki on vaan sen sen sen, tältä tuntuu kun katon ympärilleni. Isoja kajareita, mauttomuutta, mitään en saa sisutaa kun on turhaa (kuulemma), ihme että meillä on edes värikkäät verhot parissa huoneessa. Tämä ei tunnu mun kodilta, kaipaan omanlaistani kotia ja sellasta tilaa että saa itse olla ja tehdä kysymättä keltään toiselta mitään.
Kertokaas mitä pitää tehdä ensimmäiseksi kun eroaa? Jospa syksyllä ryhdistäytysin ja alkasin etsiä uutta kotia itelle ja lapsille.

Etsi ensin asunto. Jatko riippuu siitä onko mies väkivaltainen, eli mieti kannattaako puhua hänelle ennen muuttoa vai vasta muuttaessa. Voithan pehmentää uutista sanomalla, että muutat nyt ainakin vähäksi aikaa lasten kanssa pois ja katsotaan sitten miten asiat sujuu.

Jos edelleen tuntuu siltä, ettet halua ukon kanssa olla niin hae avioerohakemus käräjäoikeudesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Etsi ensin asunto. Jatko riippuu siitä onko mies väkivaltainen, eli mieti kannattaako puhua hänelle ennen muuttoa vai vasta muuttaessa. Voithan pehmentää uutista sanomalla, että muutat nyt ainakin vähäksi aikaa lasten kanssa pois ja katsotaan sitten miten asiat sujuu.

Jos edelleen tuntuu siltä, ettet halua ukon kanssa olla niin hae avioerohakemus käräjäoikeudesta.

Haen siis käräjäoikeudesta hakemuksen, ok kiitos.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä en ois yh.oille mistään hinnasta kade. Suurimmalla osalla pennin venyttämistä, miehistä ei tietoo elämänkumppaniksi.

No siis mä en haluakaan miestä elämänkumppaniksi, siksi oon niin kun haaveilemassakin omasta kodista. Ehkä sulta meni joku ohi. =)
Rahallisesti pärjätään kyllä, ne rahat mitä ukko tienaa on pitkälti menneet elektroniikkaan (eli mulle ja lapsille melko turhaan tavaraan).

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo mutta ei kauaa:
Minä en ois yh.oille mistään hinnasta kade. Suurimmalla osalla pennin venyttämistä, miehistä ei tietoo elämänkumppaniksi.

Mäkin oon sen takia kade, miehistä ei oo ku riesaa.

On niistä jotaa hyötyä joskus t. pippelöittämisestä haaveileva yh :whistle: sitä laatua ei nimittäin oo oikee tarjolla :/

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo mutta ei kauaa:

Mäkin oon sen takia kade, miehistä ei oo ku riesaa.

On niistä jotaa hyötyä joskus t. pippelöittämisestä haaveileva yh :whistle: sitä laatua ei nimittäin oo oikee tarjolla :/

Mitä se tämä oikein tarkoittaa sitten? Mistä jää paitsi jos ei haaveile pippelöittämisestä?

No mitä jos sisustaisit sen nykyisen asunnon kysymättä miehen mielipidettä?
Niin minä toimin, meillä mies ei sit enään jaksa välittää kun olen esim ostanut uuden maton olkkariin tai sohvä pöydän.
Siis mies vaan ei jaksa nähdä vaivaa uuden hankkimiseen....