Olen käynyt pitkästä aikaa useissa liikkeissä parissa kaupungissa, ja olen järkyttynyt suomalaisten yleisestä liikalihavuudesta. Teineistä alkaen 😢

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis aivan sairaan paljon keilapallon muotoisia lyllertäviä naisia ja möhömahamiehiä jotka ei näe omia varpaitaankaan kuin kokovartalopeilistä

Miksi te päästätte itsenne jo nuorina diabeteskuntoon

Lopettakaa se ylensyönti ja harrastakaa liikuntaa!
 
vierailija
Konservatismi ideologiana yleistyy, ja se tarkoittaa yhä enemmän autoilua ja yhä enemmän makkaraa ja kaljaa. Lihasvoimalla liikkuminen ja kasvissyönti harvinaistuvat.
 
Konservatismi ideologiana yleistyy, ja se tarkoittaa yhä enemmän autoilua ja yhä enemmän makkaraa ja kaljaa. Lihasvoimalla liikkuminen ja kasvissyönti harvinaistuvat.
Se, etä "ahdistuu" muiden ihmisten ulkonäöstä, on konservatismia kauheimmillaan. Mielessä pala halu laittaa erinäköiset omaan muottiin ja ryhtyä ohjailemaan heidän elintapojaan.

Jso minä ahdistuisin kaupungilla näkemieni suomalaisnaisten ulkonäöstä, joutuisin hoitoon jo ensimmäisenä päivänä. Enkä mitenkään ensisijaisesti tarkoita painoa...
 
vierailija
Siis aivan sairaan paljon keilapallon muotoisia lyllertäviä naisia ja möhömahamiehiä jotka ei näe omia varpaitaankaan kuin kokovartalopeilistä

Miksi te päästätte itsenne jo nuorina diabeteskuntoon

Lopettakaa se ylensyönti ja harrastakaa liikuntaa!
pitäisikö heidät piilottaa koteihinsa kuten ranskalaiset passaa ylipainoiset naiset eikä niitä sen vuoksi katukuvassa näy.
 
vierailija
Se, etä "ahdistuu" muiden ihmisten ulkonäöstä, on konservatismia kauheimmillaan. Mielessä pala halu laittaa erinäköiset omaan muottiin ja ryhtyä ohjailemaan heidän elintapojaan.

Jso minä ahdistuisin kaupungilla näkemieni suomalaisnaisten ulkonäöstä, joutuisin hoitoon jo ensimmäisenä päivänä. Enkä mitenkään ensisijaisesti tarkoita painoa...
teit juuri täydellisen väärän analyysin. En ahdistunut vaan huolestuin nuorten ihmisten holtittomasta rasvalla ym burger-s*itillä mässäilystä. Ja kyllä, heidän elintapojaan pitäisi ohjailla jotta lapsensa eivät jäisi orvoiksi alle täysi-ikäisinä

Lienet rankasti ylipainoinen noin reagoidessasi?

-ap-
 
  • Haha
Reactions: m1es
vierailija
pitäisikö heidät piilottaa koteihinsa kuten ranskalaiset passaa ylipainoiset naiset eikä niitä sen vuoksi katukuvassa näy.
Ei

heidät pitää vaan yksinkertaisesti saada käyttämään järkeään että mitä syödään ja mitä ei!

Tosi simppeli juttu noin periaatteessa mutta kun ollaan eletty koko elämä epäterveellisesti niin ei se olekaan niin helppoa korjata tilanne vaikka heidän pitää insuliinipiikittää itseään päivittäin epäterveiden valintojensa takia

-ap-
 
teit juuri täydellisen väärän analyysin. En ahdistunut vaan huolestuin nuorten ihmisten holtittomasta rasvalla ym burger-s*itillä mässäilystä. Ja kyllä, heidän elintapojaan pitäisi ohjailla jotta lapsensa eivät jäisi orvoiksi alle täysi-ikäisinä

Lienet rankasti ylipainoinen noin reagoidessasi?

-ap-
Lähdetäänkö kipaisemaan Cooper? Hävinnyt lupautuu syömään julkisesti 5 kerroshampurilaista ja sen saa kuvata someen... :sneaky:
 
vierailija
Lähdetäänkö kipaisemaan Cooper? Hävinnyt lupautuu syömään julkisesti 5 kerroshampurilaista ja sen saa kuvata someen...
Sinä ahdistut ihmisten ulkonäöstä?

m1es —> Jos minä ahdistuisin kaupungilla näkemieni suomalaisnaisten ulkonäöstä, joutuisin hoitoon jo ensimmäisenä päivänä. Enkä mitenkään ensisijaisesti tarkoita painoa...

naamojako tarkoitat?

-saattaisit jopa voittaa vaikka olen hoikka, mutta en harrasta lenkkeilyä vaan uurastan muuta, ns hyötyliikuntaa
 
Sinä ahdistut ihmisten ulkonäöstä?

m1es —> Jos minä ahdistuisin kaupungilla näkemieni suomalaisnaisten ulkonäöstä, joutuisin hoitoon jo ensimmäisenä päivänä. Enkä mitenkään ensisijaisesti tarkoita painoa...

naamojako tarkoitat?

-saattaisit jopa voittaa vaikka olen hoikka, mutta en harrasta lenkkeilyä vaan uurastan muuta, ns hyötyliikuntaa
"Jos minä ahdistuisin" tarkoittaa, etten ahdistu. Tällä palstalla suomalaisnaiset aika usein kuitenkin nurisevat, kun kerron, minkä näköiset naiset eniten silmää ja mieltä kiinnostavat. Kysymys ei ole pelkästään kasvoista vaan koko olemuksesta. Monia suomalaisnaisia voisi kai kutsua hieman romuluiseksi?

japanilaisnäyttelijä Meu Ninomiya, kaunis vaikka hampaat ovatkin hieman vinksallaan


Jos olisit aktiivisempi palstalainen (ja ehkä jopa rekisteröityisit), tietäisit että usein puhun terveellisen ruokavalion puolesta, viljelen itse paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä ja suosin kalaa. Ja kyllä, hyötyliikunta on usein monipuolisinta liikuntaa.
Jos haluat erityisesti väitellä grilliruoasta, suosittelen nimimerkkiä @Rätti Väsynyt :cool:
 
Grilleissä alkanut käymään kato täällä viime vuoden lopulla yksi sulki ovensa ja tänä vuonna toinen muutti teemaa ja vaarana on, että ainakin yksi sulkee ovensa vielä tälle vuodelle, aika näyttää, ilmoitan sitten miten kävi.

Kolme kertaa olen muistaakseni käynyt tänä vuonna grillin herkkuja nauttimassa.
Sivuhuomautuksena mainittakoon ettet puhu usein terveellisen ruokavalion puolesta, vaan se on jotain muuta :)

"Jos minä ahdistuisin" tarkoittaa, etten ahdistu. Tällä palstalla suomalaisnaiset aika usein kuitenkin nurisevat, kun kerron, minkä näköiset naiset eniten silmää ja mieltä kiinnostavat. Kysymys ei ole pelkästään kasvoista vaan koko olemuksesta. Monia suomalaisnaisia voisi kai kutsua hieman romuluiseksi?

japanilaisnäyttelijä Meu Ninomiya, kaunis vaikka hampaat ovatkin hieman vinksallaan

Jos olisit aktiivisempi palstalainen (ja ehkä jopa rekisteröityisit), tietäisit että usein puhun terveellisen ruokavalion puolesta, viljelen itse paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä ja suosin kalaa. Ja kyllä, hyötyliikunta on usein monipuolisinta liikuntaa.
Jos haluat erityisesti väitellä grilliruoasta, suosittelen nimimerkkiä @Rätti Väsynyt
 
Grilleissä alkanut käymään kato täällä viime vuoden lopulla yksi sulki ovensa ja tänä vuonna toinen muutti teemaa ja vaarana on, että ainakin yksi sulkee ovensa vielä tälle vuodelle, aika näyttää, ilmoitan sitten miten kävi.

Kolme kertaa olen muistaakseni käynyt tänä vuonna grillin herkkuja nauttimassa.
Sivuhuomautuksena mainittakoon ettet puhu usein terveellisen ruokavalion puolesta, vaan se on jotain muuta

Mua taas hämmästyttää se, etteivät ole hoksanneet alkaa grillata erilaista ruokaa.

Vaikkapa broilerinfileetä ja maissia jonka voi kääräistä tortillalättyyn salaatin kera. Tai Sieniä, paprikaa, pieniä sipuleita ja vaikka minilihapullia -jos lihaosuus on pakko olla- vartaissa ja niiden seurana itsetehtyä dippiä.

Grillaten kun saa lihapiirakastakin parempaa ni miksi sitten "grillillä" myydään se lihis höyrytettynä?
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Konservatismi ideologiana yleistyy, ja se tarkoittaa yhä enemmän autoilua ja yhä enemmän makkaraa ja kaljaa. Lihasvoimalla liikkuminen ja kasvissyönti harvinaistuvat.
Tuntemistani kasvissyöjistä miespuoliset ovat hoikkia, mutta naiset lihavia. Lähes poikkeuksetta. Luulen, että miehillä ruokavalio muuttuu kasvissyöntiin siirryttäessä sellaiseksi, että syödään vähemmän kaloreja ja proteiinia. Naisilla muutos on sellainen, että syödään enemmän rasvaa ja höttöhiilareita.
 
vierailija
Aikuisväestöstä lihavia
(2021)
Nauru 61,00%
Cook Islands 55,90%
Palau 55.30%
Marshall Islands 52.90%
Tuvalu 51.60%
Niue 50.00%

Tonga 48.20%
Samoa 47.30%
Kiribati 46.00%
Micronesia 45.80%

Kuwait 37.90%
United States 36.20%
Jordan 35.50%
Saudi Arabia 35.40%
Qatar 35.10%
Lebanon 33.70%
Libya 32.50%
Turkey 32.10%
Egypt 32.00%
United Arab Emirates 31.70%
Bahamas 31.60%
New Zealand 30.80%
Iraq 30.40%
Fiji 30.20% jne
Länsimaissa Suomi sijalla 41
ja maailmanlaajuisesti sijalla 79
 
vierailija
"Jos minä ahdistuisin" tarkoittaa, etten ahdistu. Tällä palstalla suomalaisnaiset aika usein kuitenkin nurisevat, kun kerron, minkä näköiset naiset eniten silmää ja mieltä kiinnostavat. Kysymys ei ole pelkästään kasvoista vaan koko olemuksesta. Monia suomalaisnaisia voisi kai kutsua hieman romuluiseksi?

japanilaisnäyttelijä Meu Ninomiya, kaunis vaikka hampaat ovatkin hieman vinksallaan


Jos olisit aktiivisempi palstalainen (ja ehkä jopa rekisteröityisit), tietäisit että usein puhun terveellisen ruokavalion puolesta, viljelen itse paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä ja suosin kalaa. Ja kyllä, hyötyliikunta on usein monipuolisinta liikuntaa.
Jos haluat erityisesti väitellä grilliruoasta, suosittelen nimimerkkiä @Rätti Väsynyt
Muista mitä rotujensekoittamis "kiimassa" voi sattua.

Sekarotuisella lapsella on suurempi todennäköisyys kärsiä terveysongelmista: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1448064/

Sekarotuiset kärsivät muita enemmän huonosta itsetunnosta, syrjäytymisestä ja huonoista perhedynamiikoista: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1448064/

Sekarotuisen vanhemmat rakastavat lastaan keskimäärin vähemmän: http://www.humanbiologicaldiversity.com/articles/Rushton,


”Valkoinen+aasialainen” mikseillä todettiin esiintyvän mielenterveysongelmia kaksi kertaa useammin kuin ”puhtaasti eurooppalaisilla”: http://www.eurekalert.org/pub_releases/2008-08/uoc--baa081108.php

Sekarotuiset ihmiset ovat agressiivisempia: http://www.msu.edu/~renn/RHE-_mixed_race.pdf


Melaniinin määrä kehossa saattaa suoraan korreloida yksilön agressiivisuuden kanssa: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0191886912000840

Mulattilapset tekevät enemmän huonoja päätöksiä elämässään kuin valkoiset tai mustat: http://www.nber.org/papers/w14192

92% kaikista mulattilapsista (kun äiti on valkoinen) syntyy parisuhteen ulkopuolelle: http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=2625893

Sekarotuiset avioliitot päättyvät paljon suuremmalla todennäköisyydellä eroon kuin samaa rotua olevien avioliitot: http://www.jstor.org/stable/4145377


Lisää löytyy
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
"Jos minä ahdistuisin" tarkoittaa, etten ahdistu. Tällä palstalla suomalaisnaiset aika usein kuitenkin nurisevat, kun kerron, minkä näköiset naiset eniten silmää ja mieltä kiinnostavat. Kysymys ei ole pelkästään kasvoista vaan koko olemuksesta. Monia suomalaisnaisia voisi kai kutsua hieman romuluiseksi?

japanilaisnäyttelijä Meu Ninomiya, kaunis vaikka hampaat ovatkin hieman vinksallaan


Jos olisit aktiivisempi palstalainen (ja ehkä jopa rekisteröityisit), tietäisit että usein puhun terveellisen ruokavalion puolesta, viljelen itse paljon kasviksia, marjoja ja hedelmiä ja suosin kalaa. Ja kyllä, hyötyliikunta on usein monipuolisinta liikuntaa.
Jos haluat erityisesti väitellä grilliruoasta, suosittelen nimimerkkiä @Rätti Väsynyt :cool:
Moi m1es!
Arvaa mitä?
Mäkin opettelin lisäänään tsainojen kuvia, täähän on kivaa. :D


"Mokomaki riisivati, sekosiko vaakaluku"
 
Olet ap ihan oikeassa.

Kävin tänään apteekissa, ja siellä meni eräs voimakkaasti ylipainoinen nainen huonosti kävellen. Ajattelin että mahtaakohan tuo ravata apteekissa ylipainon tuomien terveyshaittojen takia...
 
Aikuisväestöstä lihavia
(2021)
Nauru 61,00%
Cook Islands 55,90%
Palau 55.30%
Marshall Islands 52.90%
Tuvalu 51.60%
Niue 50.00%

Tonga 48.20%
Samoa 47.30%
Kiribati 46.00%
Micronesia 45.80%

Kuwait 37.90%
United States 36.20%
Jordan 35.50%
Saudi Arabia 35.40%
Qatar 35.10%
Lebanon 33.70%
Libya 32.50%
Turkey 32.10%
Egypt 32.00%
United Arab Emirates 31.70%
Bahamas 31.60%
New Zealand 30.80%
Iraq 30.40%
Fiji 30.20% jne
Länsimaissa Suomi sijalla 41
ja maailmanlaajuisesti sijalla 79
Toi paratiisisaarten ihmisten lihavuus voi johtua siitä, että ne saaret on niin pieniä ettei siellä mahdu juoksemaan. :unsure: "Oho, taas juoksin mereen".
 
vierailija
Konservatismi ideologiana yleistyy, ja se tarkoittaa yhä enemmän autoilua ja yhä enemmän makkaraa ja kaljaa. Lihasvoimalla liikkuminen ja kasvissyönti harvinaistuvat.
Melkoista roskaa sinun kirjoituksesi. Todellisuudessa sillä ei ole mitään merkitystä että onko ihminen konservatiivinen vai liberaalinen.. Ylipainoisia ihmisiä on koska moni ihminen nauttii roskaruoasta kuten esimerkiksi pizzasta, hampurilaisista, ranskalaisista perunoista, sipseistä, karkeista, jäätelöistä, kaljasta. osa ihmistä on muuttanut maalta kaupunkiin osittain siksikin että heillä olisi lyhyempi matka ravintolaan. Kokeile joskus googlta vaikka "I love fast food" niin huomaat itsekin että osalle ihmisistä epäterveellinen ruoka on aikalailla samankaltainen riippuvuus kuin toisille päihteet.

Jos tosissaan pitäisi ryhtyä hillitsemään ihmisen liikalihavuutta, niin ratkaisuna olisi tämmöisten testikaltereiden rakentaminen suomen ravintoloihin. Ideana on että asiakas saa alennusta ravintolasta ostamastaan ruoasta sen perusteella miten kapeista kaltereiden raoista asiakas mahtuu menemään läpi. Alennus jää saamatta jos ihminen on lihava.
 
Moi m1es!
Arvaa mitä?
Mäkin opettelin lisäänään tsainojen kuvia, täähän on kivaa.
"Mokomaki riisivati, sekosiko vaakaluku"
Näin käy tsainan jossei pidä varaansa :LOL:
Tuosta vierailijan ylipainolistasta puuttui se häntäpää eli vähiten ylipainoiset kansat. Muutaman nälkiintyneen kehitysmaan lisäksi sieltä löytyvät:
2,1% – Vietnam
4,3% – Japan
4,7% – South Korea

Noihin lukuihin vaikuttaa sosiaalinen kontrolli, joka on suomalaisittain kovin raaka.

Kun nettilehteen ilmestyy artikkeli "Obese Idol Sayaka Isoyama Disgustingly Huge", vaaditaan aika kovaa itsetuntoa.
Artikkelin kuvatodiste näytti tältä (=normipainoiselta suomalaiselta).



 

Yhteistyössä