Olen jo kauan miettinyt tätä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettinyt

Vieras
että minkälainen nainen alkaa seurustelemaan miehen kanssa, jonka vaimo (tai hetimiten exä) on raskaana. Olen ollut tuossa tilanteessa itsekin kauan sitten, eli raskaana ja exä otti heti uuden naisen ja nyt ystäväni on samassa jamassa. Miten se uusi nainen voi elää sen miehen kanssa jolle on pian tulossa lapsi toisen naisen kanssa?

Et muuten oo ainoa joka on tätä asiaa miettinyt. Mulle ainakin se, että mies on jättänyt raskaana olevan vaimonsa, olisi erittäin suuri turn off.
Enkä ihan ekana alkaisi hankkimaan lapsia sellaisen miehen kanssa, joka ei maksa elareita entisen liiton lapsistaan, eikä vaivaudu edes tapaamaan näitä. Nimimerkillä juuri tällaiseen törmännyt...Eikö se kerro miehestä sen, että isyys ei ole hänelle kovinkaan tärkeä juttu?

mulle tapahtu niin että lapsen isä rupes seurustelee ehket noin kuukaus ennen syntymää tän nykysesä kaa...me oltiin erottu jo raskauden alkumetreillä..nykyään välillä hiukka yhteen ottoja ku töää nykynen ei tajua että myös minä kuuluun tän miehen elämään...lapsemme äitinä...*murinaa* mut olkoon onnellisia kuha ei sotkeennu täää nainen enempää mun elämää

Yhteistyössä