olen järjestämässä mun ystävällä yllätystä, auttakaa ruuan suhteen ainakin...? :)

• Viestiketjun aloittaja ystävyys
  • Ensimmäinen viesti
ystävyys
mun ystävä on yh ja yrittäjä, päivät on pitkiä ja raskaita, työntekijöitä sairaana joten itse pitää tehdä, on aivan loppu eikä ole käynyt missään ainakaan vuoteen.
soitti mulle alkuviikosta ja itki vaan kun on niin väsynyt ja haluaisi vapaaillan.
no, mä olen järjestänyt yllätyksen, eli menen pe ystävän luo siivoamaan kun ystävä töissä (älkää takertuko tähän, tiedän et on sille mieluinen yllätys, eikä tarkoitus ole joka nurkkaa nuohotakaan..), hankin pari pulloa punaviiniä, saunasiiderit ja sitten: mitä ruokaa?!
lapset menevät mummulleen silloin yöksi, mutta mietin et pitäiskö tehdä jotain sellasta mitä vois pakastaa annosrasioihin helpottamaan arkea kun ystäväni ei tykkää ruuanlaitosta....?!
vai ihan vaan pizzaa vai mitä? salaattia? patonkia?

mitään allergioita ei ole, että ehdotuksia otan vastaan :)

Ihana idea! :flower: Sä olet kyllä tosi mahtava ihminen sun ystävälle!

Mä tekisin jotain pizzaa, tortilloja tai tacoja tms. illan viettoa varten. Salaattia ja patonkia ehkä myös.

Jos tahtoo pakkaseen jotain laittaa niin toisin ne sit erikseen valmiiks pakattuna, en mä illan viettoon ehkä kaipais sitä normi arkiruokaa....

ystävyys
Ihana idea! :flower: Sä olet kyllä tosi mahtava ihminen sun ystävälle!

Mä tekisin jotain pizzaa, tortilloja tai tacoja tms. illan viettoa varten. Salaattia ja patonkia ehkä myös.

Jos tahtoo pakkaseen jotain laittaa niin toisin ne sit erikseen valmiiks pakattuna, en mä illan viettoon ehkä kaipais sitä normi arkiruokaa....
kiitos :)

ehkä se sitten olis se pizza, sitä voi syödä "vaivattomammin" pitkin iltaa kun esim.tortilloja.. :) tarvii koittaa saanko ystävän veljen mulle apuriksi =)

minmin
En mäkään laittaisi mitään arkiruokaa, vaan jotain erilaista mitä hän normaalisti syö.
Itse ajattelisin kuitenkin, että se ruoka itsessään ei kuitenkaan ole se olennaisin, vaan kaikki mitä siihen liittyy. Laita nätti kattaus, lautasliinat ja viinilasit ja kynttilä ja kiva musiikki jne, pistät ystäväsi vain istumaan pöytään ja tarjoilet hänelle ruuan, niin ettei hänen tarvitse tehdä yhtään mitään itse. Eikä etenkään siivota pöytää ja hoitaa tiskejä.
Olet kyllä mahtava ystävä kun hänelle tarjoat tällaisen illan!!! Ja hän varmasti arvostaa sitä.

Yhteistyössä