Olen ihastunut väärään ihmiseen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Epätoivoinen"

Vieras
Olen ollut nyt muuutaman viikon työssäoppimassa eräässä paikassa. Opiskelen lähihoitajaksi. Olen ihastunut erääseen mieheen johon olen tutustunut työssäoppimisen kautta. Mies on asiakas työssäoppimispaikassani.

Eihän tunteille mitään voi, mutta tämähän on täysin väärin eettisesti ja moraalisesti! En tietenkään aio ikinä tehdä mitään aloitetta, mutta on raskasta olla toisen seurassa kun on tunteita ja ne pitää tukahduttaa.

Antakaa mulle voimia selvitä loput kolme viikkoa!

Kolme viikkoa menee nopeasti! Sen jälkeen sinulla ei ole enää asiakassuhdetta mieheen ja voit lähestyä häntä täysin yksityishenkilönä, jos olette molemmat vapaita.

Voimia! Jos olisit siellä töissä pidempään niin olisi kannattanut jutella vaikka työnohjaajan kanssa tms. Missä olet töissä? Kyllä sä selviät!!! :) Mutta muista ettei tunteilleen mitään voi. Ja varmasti kun ihan ammattilainen olet niin tuollaiset tunteet vähenevät ja osaat käsitellä niitä paremmin. Mutta, mutta toistaalta jos tuo nyt sitten olisikin elämäsi mies? ;)

Ajattele, että kolme viikkoa on lyhyt aika. Ajattele, että ihastuminen on ohimenevää. Ajattele, että miehessä on jokin sellainen piirre, jota et voisi pitkällä aikavälillä sietää. Ajattele, että työsi ja sen kunniallinen hoitaminen on sinulle tärkeää.

Ja välillä, älä ajattele tätä miestä ollenkaan, jos vain voit sen välttää. Vaikka olisit samassa tilassa, yritä houkutella ajatuksiasi johonkin ihan muuhun.

Tsemppiä!

Miksi kaikesta pitää tehdä niin vaikeeta? Ihastuminen on ihan normaalia ihmisten toimintaa, miksi kaikesta aina ruikutetaan? Nauttikaa joskus siitä tilanteesta jossa elätte!

No ei kai se ole kovin suositeltavaa alkaa miehen kanssa mihinkään senkään jälkeen kun mun työssäoppiminen loppuu! :O Enkä edes tiedä onko mies kiinnostunut.

[QUOTE="a p";23696493]No ei kai se ole kovin suositeltavaa alkaa miehen kanssa mihinkään senkään jälkeen kun mun työssäoppiminen loppuu! :O Enkä edes tiedä onko mies kiinnostunut.[/QUOTE]

Ai miksi ei? Jos ikä riittää, eikä kumpikaan ole varattu, niin mikä ongelma? Mistäs sitä mistään mitään tietää jos ei ota selvää.

[QUOTE="a p";23696493]No ei kai se ole kovin suositeltavaa alkaa miehen kanssa mihinkään senkään jälkeen kun mun työssäoppiminen loppuu! :O Enkä edes tiedä onko mies kiinnostunut.[/QUOTE]

Miksei olisi?

Alkuperäinen kirjoittaja amatöörit;23696532:
Ai miksi ei? Jos ikä riittää, eikä kumpikaan ole varattu, niin mikä ongelma? Mistäs sitä mistään mitään tietää jos ei ota selvää.

No tuntuu jotenkin väärältä.

Olemme molemmat aikuisia ihmisiä ja mä olen vapaa. Miehestä en ole täysin varma, että onko vapaa.

[QUOTE="a p";23696584]Päihdepuoli. Mies on mua vähän vanhempi eli ei mikään vanhus.[/QUOTE]

Njaa, kannattaako niitä töitä tuossa tapauksessa kotiin raahata. Paitsi tietty silloin jos tosiaan on omistautunut asialle, niin voi hoitaa jotain alkkista kotonakin. :)

pidä tunteet kurissa ja ole ammatillinen. itseäsikin kannattaa suojata, mutta ajattele myös tätä miestä siis ASIAKASTA, on eettisesti aivan väärin lähetä sotkemaan tällaisella hänen elämäänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja amatöörit;23696746:
Njaa, kannattaako niitä töitä tuossa tapauksessa kotiin raahata. Paitsi tietty silloin jos tosiaan on omistautunut asialle, niin voi hoitaa jotain alkkista kotonakin. :)

Kyllä mä tiedän, että ei kannata vaikka miestä kiinnostaisi.

pidä tunteet kurissa ja ole ammatillinen. itseäsikin kannattaa suojata, mutta ajattele myös tätä miestä siis ASIAKASTA, on eettisesti aivan väärin lähetä sotkemaan tällaisella hänen elämäänsä.

Mä tiedän! Enkä mä ole mitään tekemässäkään vaan koitan kerätä voimia, että selviän loppuun asti. Miestä tuskin näen enää työssäoppimisen jälkeen joten eiköhän sitten helpota.

Oikeasti, nyt ois järkevää jutella tuosta jonkun kokeneen hoitajan kanssa. Päihdeongelmaisilla on usein se viehättävä, vetoava puoli, johon on ihan mahdollista ihastua. Mutta hoitajana on pakko pystyä kohtaamaan ihmiset ammatillisesti, ei se tarkoita että tunteetta.
Miettisin itse työharjoittelupaikan vaihtoa... jäähän se oma oppiminenkin ihan sivuseikaksi, jos tollasta miettii.