OLEN IHASTUNUT MIEHENI KAVERIIN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paha mieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paha mieli

Vieras
Teimme yhteisen reissun, jolla myös tämä miesystäväni sinkkukaveri oli mukana. En voi mitään näille tuntemuksilleni, miesystäväni kaveri pyörii mielessäni koko ajan. Pyöri melko paljon jo ennen reissua.

Meillä menee miesystäväni kanssa suht huonosti ja olemme pohtineet (erityisesti minä) eroa jo aika kauan. Kuitenkin aina päätämme yrittää. Yhteinen tulevaisuus mieheni kanssa tuhoaisi minun elämäni (SYYTÄ EN AIO KERTOA), joten siksi minulle on ollut tässä jo kauemman aikaa selvää, että en sittenkään tule saamaan tästä miehestä aviomiestä tai isää lapsilleni. (Meillä ei siis vielä ole lapsia).

En aio missään nimessä pettää miestäni. Mietinkin vain, voisiko tuo miesystäväni kaveri koskaan ihastua minuun siten, että meille tulisi joskus jotain...? Vai pitääkö hän minua aina varattuna kaverin naisena? Ettehän tietenkään voi tietää, kunhan pohdin ääneen.

mun mielestä koskaan ei mennä ihastumaan puolison kavereihin, se ei sovi ja varsinkaan se että aloittaisit hänen kanssa yhteiselämä. Se ei vaan käy ainakaan mun ajatuksiin ja miehenikin on samaa mieltä. Minun miehen kaverit ovat mulle kuin veljiä ja minun kaverit miehelle kuin siskoja. Näin meillä.

Itse nuoruudessani ihastuin silloisen poikaystäväni kaveriin. Tällä kaverillakin oli tunteita minua kohtaan ja seurustelimmekin jonkun aikaa. Juttu ei kuitenkaan onnistunut, sillä se ex-poikaystävä oli liian läheinen meille molemmille eikä juttumme tuntunut luonnolliselta.

Noin muuten en näe mitään pahaa siinä, jos esimerkiksi sinä aloittaisit yhteiselämän miehesi kaverin kanssa. Joskus tunteet ohjaavat meitä hulluihinkin seikkailuihin, ja minusta meidän täytyy tehdä kuten sydämemme sanoo.

Yhteistyössä