olen ihastunut itseäni 35v vanhempaan mieheen...

  • Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Olen 23v varattu äiti-ihminen ja oma mieheni, lapsen isä, on 29v nuori ja komea mies.
Minusta on tuntunut pitkään siltä että meillä on tylsää ja romantiikka sekä erotiikka on kumpikin hiipuneet. Lukuisista yrityksistä huolimatta. Mies ei vain jaksa, ei häntä huvita.

Tuttavapiirissäni on aivan ihana charmikas, komea, hauska, huomaavainen 58 vuotias mies. Hän tekee oloni prinsessamaisen ihanaksi ja haluttavaksi. Saa minusta parhaat puoleni esiin.
Hän ei ole mikään lipevä pervo vaan oikeasti kohtelias ja kunnollinen. Olen kaikista sisäisistä vastusteluistani huolimatta ihastunut häneen hyvin palavasti.

Olen joskus ajatellut erota miehestäni, mutta aina muuttanut mieltäni, lapsenkin takia syyn täytyisi olla erittäin painava.
Olen tiennyt sen aina etten jäisi yksin vaikka ero tulisikin. On tyhmää kehua itseään mutta olen hyvännäköinen nuori nainen ja ottajia kyllä on.

Nyt olen ihastunut noin vanhaan mieheen, tämä on vähän älytöntä mutta minkä sitä ihminen tunteilleen voi.

Kirjoitin tämän selkeyttääkseni ajatuksiani ja pyytääkseni järkikommentteja, haukkuja, ihan mitä vaan......
mutta unohtaa en voi. Sitä miestä. Ja tämä ei ole mikätahansa ihastus ja tiedän kyllä että sellaisia tulee ja menee parisuhteen aikana...
 
Hmm, aikamoinen ikäero... Itse 31 ja sinun ikäistä poikaa (!) tapaillu ja en osais noin nuoren kanssa olla, oikeasti. Elämäntilanteet aivan erilaiset. Saati sitten jos ikäero on noin reilu. Onko mies osoittanut kiinnostusta sua kohtaan?
 
"vierailija"
Hmm, aikamoinen ikäero... Itse 31 ja sinun ikäistä poikaa (!) tapaillu ja en osais noin nuoren kanssa olla, oikeasti. Elämäntilanteet aivan erilaiset. Saati sitten jos ikäero on noin reilu. Onko mies osoittanut kiinnostusta sua kohtaan?
On hyvin vähän, mutta huomaan että hän pelkää jotain. Varmaan pervon mainetta jos osottais kiinnostustaan kunnolla näin paljon nuorempaan.
Oon nähny unenkin hänestä missä eletään perheenä, asutttiin siinä yhdessä ja tietenkin unessa homma toimi. Mutta kuinkahan sitten oikeassa elämässä tollanen toimis :/ Ei kai mitenkään.....
 
No en tiiä. Ite en näe edes tuota 7 vuoden ikäeroa omalla kohdallani toimivana, johtuu ihan siitä että se on niin pennun oloinen. Ihmisiä on tietty erilaisia. Mieti nyt kuitenkin, sinä oon 10 vuoden päästä 33, ukko 68... eläkeläinen...
 
"vierailija"
No en tiiä. Ite en näe edes tuota 7 vuoden ikäeroa omalla kohdallani toimivana, johtuu ihan siitä että se on niin pennun oloinen. Ihmisiä on tietty erilaisia. Mieti nyt kuitenkin, sinä oon 10 vuoden päästä 33, ukko 68... eläkeläinen...
No se on kyllä totta. Jos leikitään ajatusleikkiä ja me mentäis yhteen ja seurusteltais vuosia, niin pianhan siinä käy niin että ole itse kuitenkin yhä aika nuori ja sitten hän on kunnolla vanhus :( Aah, niinpä.
Haluaisin hänet sellaisena kun hän on nyt... mutta pettämäänkään en rupea ja oi voi. Vaikeeta tää elämä välillä. Oon kuitenkin aika herkkä ihminen ja tämmöset asiat otan aika raskaasti ja pohdin sitten näitä viikkotolkulla.
 
Nanneli
Otan kantaa pelkästään ikäeroon. Eli, mun mielestä ikäerolla ei ole merkitystä, jos vain molemmat ovat täysi-ikäisiä. Ihminenhän rakastuu siihen persoonaan, ei ikälukemaan. Se, että saattaa "joutua" hoitamaan puolisoaan ikääntymisen takia, niin... Siis emmehän me tiedä, mitä voisi tapahtua esim. puolisollemme, joka on saman ikäinen. Jos siis puolisot ovat molemmat esim. kolmekymppisiä, toinen voi joutua auto-onnettomuuteen ja toinen hoitaa häntä. Ja ihminen voi kuolla nuorena... Ikäerossa vain pitää ottaa huomioon se, että on suurempi riski siihen, että vanhempi puoliso kuolee tai sairastuu aiemmin kuin mitä riski olisi sitten, jos pariskunta olisi keskenään saman ikäinen. Itse olen naimisissa itseäni 22 vuotta vanhemman miehen kanssa. Meillä on kaksi ihanaa lasta ja avioliittomme on erinomainen.
 
hyi
Piakkoin sen vanhan ukon perse alkaa roikkua, nenäkarvat kasvaa samoin korvakarvat. Pallit roikku polvissa. Kusi alkaa valskaamaan.. Ryppyinen rusina. Alkaa pappamainen luonne, köpötellä kotona kiikkustuolissa kun sinä olet vielä nuori. On luonnotonta tuollainen ikäero.
Yhdessä vanhennutaan suurinpiirtein ollaan saman ikäisiä.
 
Korviani myöten ihastunut
Itse just paljastin itseäni 30 vuotta vanhemmalle miehelle että pidän hänestä. Ja että olen pitänyt jo kaksi vuotta. Hän pyysi minua kahville. Peukkuja sinulle, asioilla on tapana järjestyä.
 
"ehkäpä"
Hyih!! Olen 28-vuotias ja isäni on 58... Hrrr, inhotuksen puistatus. Ehkä tämä johtuu ihan vaan siitä, että olet puutteessa, jolloin tosi epätodennäköiset ihmiset alkaa kiinnostaa seksuaalisesti hetkellisesti.
 
vier ass
[QUOTE="vierailija";29315731]Olen 23v varattu äiti-ihminen ja oma mieheni, lapsen isä, on 29v nuori ja komea mies.
Minusta on tuntunut pitkään siltä että meillä on tylsää ja romantiikka sekä erotiikka on kumpikin hiipuneet. Lukuisista yrityksistä huolimatta. Mies ei vain jaksa, ei häntä huvita.

Tuttavapiirissäni on aivan ihana charmikas, komea, hauska, huomaavainen 58 vuotias mies. Hän tekee oloni prinsessamaisen ihanaksi ja haluttavaksi. Saa minusta parhaat puoleni esiin.
Hän ei ole mikään lipevä pervo vaan oikeasti kohtelias ja kunnollinen. Olen kaikista sisäisistä vastusteluistani huolimatta ihastunut häneen hyvin palavasti.

Olen joskus ajatellut erota miehestäni, mutta aina muuttanut mieltäni, lapsenkin takia syyn täytyisi olla erittäin painava.
Olen tiennyt sen aina etten jäisi yksin vaikka ero tulisikin. On tyhmää kehua itseään mutta olen hyvännäköinen nuori nainen ja ottajia kyllä on.

Nyt olen ihastunut noin vanhaan mieheen, tämä on vähän älytöntä mutta minkä sitä ihminen tunteilleen voi.

Kirjoitin tämän selkeyttääkseni ajatuksiani ja pyytääkseni järkikommentteja, haukkuja, ihan mitä vaan......
mutta unohtaa en voi. Sitä miestä. Ja tämä ei ole mikätahansa ihastus ja tiedän kyllä että sellaisia tulee ja menee parisuhteen aikana...[/QUOTE]

10 vuoden kuluttua hän on jo vanhus ja sinä parhaassa iässäsi. Voipi mies olla jo saanut pari sydäriä. Pääsisit hoitajaksi vanhalle miehelle.
 
samis
Itellä sama juttu. Ja eihän siinä ole mitään järkeä. Olen aina pitänyt vanhoista miehistä. Se on jännä juttu. Ehkä se on vaan niin koska vanhat miehet osaa olla kohteliaita ja niin ja nuoret ei. Sit vaan vahingossa niihin ihastuu eikä sen kummempaa. Ja totta tuo edellinen. Pahimmassa tapauksessa erotessasi nykyisestä ja mennessäsi toisen kannss jäpä sais sydärin kesken aktin haha ;) tai sit joutusit sen hoitajaks viimesille 10 vuodelle ja elää puuttees kun ei enää keuli..
 
vierailija
Mulla olis täällä vähän sama tilanne... No, mies tuskin on minusta kiinnostunut emmekä varsinaisesti tunne toisiamme. Tai ollaan me paljon juteltu kun hän on ajanut bussia jolla minä olen matkannut töihin ja töistä kotiin lähes tunnin matkan.

Itsellä ikää 26 vuotta, kaksi lasta ja mies on 32 vuotta... Ja tää bussikuski jäi nyt eläkkeelle eli oliskohan jotain 62? Muutaman kerran on ajanut eläkkeelle jäätyäänkin ja ajanee jatkossakin. Viimeiset kaksi viikkoa olen ajatellut vain ja ainoastaan häntä, päivin öin... Nyt en kyllä häntä voi nähdä varmaan kuukauteen, joten jospa ihastus hiipuisi.

Tiedostan myös tuon ison ikäeron ja siksi en ehkä varsinaisesti haluaisi vaihtaa häneen - olisin valmis valehtelemaan miehelleni mitä tahansa jos mulla olis mahdollisuus vaikka yhteen vuorokauteen tuon vanhemman miehen kanssa...

Tai sitten voisin kyllä muuttaa nykyisestä miehestä erilleen ja tapailla tuota vanhempaa miestä, mut tuskin nyt yli kymmentä vuotta. Mies on ehkä varattu joten ei tästä oikeasti mitään voi tulla.

Se mies on vaan hyvännäköinen, hauska, hirveän kohtelias, lähes aina hyväntuulinen, harrastaa tanssia... hänellä on suloinen hymy ja ajaa sitä bussia niin vakain ottein - kyydissä on siis hirveän hyvä olla.

Ah, kerran sain olla hänen kyydissään töihin mennessä koko matkan kahdestaan.

Noin, tulipahan avauduttua, jospa nyt tulisi uni.
 
Törkypostia ootellessa
Se on kuulkaas saletti naiset, että terve mies on takuuvarmasti kiinnostunut itseään esim 35 v nuoremmasta täysi-ikäisestä naisesta.

Itse olen 61, ja tunnen tuollaisia 23-27 vuotiaita, ovat todella kiinnostavia. Piru vieköön, kun moni heistä flirttailee kanssani, ehkä ovat kiinnostuneita. Olen ap: kuvaaman miehen kaltainen kohtelias ja myös sporttinen, ikäisiäni huomattazvasti paremmassa kunnossa, kuin joku 40 v

Täytyykin tehdä tikusta asiaa, ja katsoa jos pääsisin hoitelemaan jotain noista prinsessoista.
 
vierailija
Itse olen 61, ja tunnen tuollaisia 23-27 vuotiaita, ovat todella kiinnostavia. Piru vieköön, kun moni heistä flirttailee kanssani, ehkä ovat kiinnostuneita. Olen ap: kuvaaman miehen kaltainen kohtelias ja myös sporttinen, ikäisiäni huomattazvasti paremmassa kunnossa, kuin joku 40 v

Täytyykin tehdä tikusta asiaa, ja katsoa jos pääsisin hoitelemaan jotain noista prinsessoista.
Voi ei, tällä mun kohteliaalla bussikuskillakin on varmaan sitten useampia meitä nuoria prinsessoja joista voisi halutessaan valita jonkun hoideltavatksi.
 
vierailija
Mulla on useita kokemuksia nuorista tytöistä ja naisista jotka ovat kiinnostuneet minusta, aika lailla vanhemmasta miehestä. Kaikilla on samankaltaista taustaa. Joko ei ole ollut isää ollenkaan tai sitten se isäsuhde on ollut ongelmallinen. Kerran olen langennut. Muutoin pysynyt kurissa. Taaskin sama aluillaan. Itse 52, nainen 25.
 
vierailija
Mulla on useita kokemuksia nuorista tytöistä ja naisista jotka ovat kiinnostuneet minusta, aika lailla vanhemmasta miehestä. Kaikilla on samankaltaista taustaa. Joko ei ole ollut isää ollenkaan tai sitten se isäsuhde on ollut ongelmallinen. Kerran olen langennut. Muutoin pysynyt kurissa. Taaskin sama aluillaan. Itse 52, nainen 25.
Tässä viestissä yritetään viitata siihen että kaikki vanhemmista miehistä pitävät naiset ovat traumatisoituneet huonosta tai olemattomasta isäsuhteestaan.

Minulla ei ole huonoa isäsuhdetta, juttelemme isän kanssa samanlaisista kiinnostuksen aiheista ja tekniikasta... Ihastumiseni tuohon bussikuskiin voitaneen selittää enemmänkin sillä, että minulla ei ole juurikaan läheisiä ihmisiä joiden kanssa tulisin toimeen. Olen niin erimieltä kaikista asioista ympäröivien ihmisten kanssa, etten pysty keskustelemaan heidän kanssaan. Aina olen viihtynyt vanhempien seurassa - kouluikäisenä se toki tarkoitti muutamaa vuotta vanhempaa, nyt näemmä mennään jo kymmeniä vuosia vanhempiin jotta jutut käyvät yksiin.

Löysin mun ihastukseni Facebookista (ei tosin mitään tietoja eikä kuvia näkyvillä) ja huomasin myös että hän käyttää WhatsAppia. En tietenkään voi laittaa hänelle viestiä tai lisätä kaveriksi, mutta haaveilen että käydessäni kyyläämässä häntä, alkaa Facebook jossain vaiheessa ehdottamaan hänelle että olisiko tämä nuori nainen sinun kaverisi. ;)
 
vierailija
Olen 60v mies ja tapasin joku vuosi sitten itseäni pari kymmentä vuotta nuoremman todella kauniin ja ihastuttavan naisen-oikeastaan nainen iski minut. En olisi koskaan uskonut,että hänenlainen nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Oltiin kohta sängyssä,alkuun varmasn kumpikin arasteli ja totutteli,sitten kun kaikki löhti kulkemaan on seksi ja muu ollut hänen kanssaan taivaallista. Mikäli minusta on kiinni,en 10 vuiden kuluttua aio ola kuollut. Seksi toimii hänen kanssaan ja hän on koko ajan mielessä. Oikein tai väärin-nautin...
 
Viriili vierailija
Olen 60v mies ja tapasin joku vuosi sitten itseäni pari kymmentä vuotta nuoremman todella kauniin ja ihastuttavan naisen-oikeastaan nainen iski minut. En olisi koskaan uskonut,että hänenlainen nainen voisi olla minusta kiinnostunut. Oltiin kohta sängyssä,alkuun varmasn kumpikin arasteli ja totutteli,sitten kun kaikki löhti kulkemaan on seksi ja muu ollut hänen kanssaan taivaallista. Mikäli minusta on kiinni,en 10 vuiden kuluttua aio ola kuollut. Seksi toimii hänen kanssaan ja hän on koko ajan mielessä. Oikein tai väärin-nautin...
Onnittelut
katteeks käyp

20 v - tai jopa puolta nuorempaa minäkin etsin, ovat niin ihastuttavia, toisin kuin oman ikäiset haluttomat ja pulleat tantat
 

Yhteistyössä