Olen ihastunut 20 vuotta vanhempaan mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihastunut

Vieras
Olen 33-vuotias. Olen tuntenut vetoa tuota miestä kohtaan jo 17-vuotiaasta lähtien. Mies oli tuolloin naimisissa, mutta nyt on vapaa.

Ei meillä ole koskaan mitään juttua ollut, mä vain olen etäältä ihaillut. Mies kohtelee mua kuten muitakin eli ei taida olla kiinnostunut. :( Mä vain sitten haaveilen ja se kai on sallittua. :D

[QUOTE="vieras";23831315]Kaikki on sallittua 33-vuotiaalle. :D Tee jotain![/QUOTE]

En mä uskalla! Mä en ole ikinä ollut mikään aloitteen tekijä muuta kuin humalassa. :D

[QUOTE="a p";23831491]En mä uskalla! Mä en ole ikinä ollut mikään aloitteen tekijä muuta kuin humalassa. :D[/QUOTE]

Nyt varmaan olis syytä muuttaa käytöstä, jos et halua koko ikääs vaan ihailla kaukaa. Humalassa ei kannata lähestyä.

[QUOTE="a p";23831491]En mä uskalla! Mä en ole ikinä ollut mikään aloitteen tekijä muuta kuin humalassa. :D[/QUOTE]

jospa rohkenet ja menet suoraan kertomaan tunteesi? Tai pyydät vaikka apua jossain asiassa vaikka pyydät että auttaisitko minua vähän tänään kun selkäni on kipeä? ;)

[QUOTE="a p";23831706]No en todellakaan mene suoraan sanomaan kun en tiedä mitä toinen ajattelee! En mä halua mokata itseäni ja saada kivoja juoruja aikaan![/QUOTE]

Kerro tunteesi miehelle! :) Entä jos et kerro, ja mies olisikin ollut kiinnostunut sinusta? Ja jos ei tärppää, niin mitäpä siinäkään toisaalta menettää, sittenpähän tiedät että ainakin yritit.

No mitä sitten? Jos olet 16 vuotta salaa katsellut, niin olisiko jo aika ottaa se riski, että "mokaat"? Ja mitä mokaamista siinä edes on, jos asiallisesti kerrot. Tämä on ihme piirre joissain naisissa, jota en ymmärrä millään.

Luuletko, että kaikki naiset ovat samanlaisia? Ei mulla ainakaan rohkeus riitä tekemään aloitetta varsinkaan miehen suhteen josta en tiedä yhtään kiinnostaako häntä eikä mies tiedä mitään mun kiinnostuksesta.

Yhteistyössä