Olen ihan väsy, en jaksa edes mennä sänkyyn.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anne

Vieras
Istun ja lueskelen tätä palstaa. Mies on jo ollut kauan nukkumassa.

Lapsi valitti tiistaina korvaansa ja käytiin lääkärillä.
Oli korvatulehdus ja edellinen oli ollut vain vähän aikaa sitten kuten sitä edellinenkin. Lääkäri sanoi, että näyttää siltä että on sitä yhtä ja samaa tulehdusta. Ei parane millään.
Saatiin lääkkeet ja särkylääkettä, että saa oltua.

Nyt olen siitä asti valvonut, hänellä sattuu korvat ja pystyy nukkumaan vain pätkissä kun on kova yskä. Siihen meillä on sitä hengitettävää lääkettä, jota annan muutaman kerran päivässä, mutta ei tunnu tehoavan.

Ruoka ei maistu, ei jouluruuat eikä arkiruuat.
En saanut tänään mitään itsetehtyä ruokaa menemään. Onneksi kaapissa oli pilttipurkki. Sen hän söi ja jogurtin. Ja maitoa ja vettä.

Puhuin lääkärin kanssa tiistaina siitä, että kannattaisiko laittaa putket, jotta tämä korvakierre loppuisi ja lääkäri oli sitä mieltä että olisi tässä tilanteessa hyväksi. Mennään kun nämä pyhät loppuvat korvalääkärille ja laitetaan putket.
Kun nyt vielä muutaman viikon pieni kestäisi niin sitten tulee arki ja saadaan apua.
Tietenkin aina silloin kun on pitkät pyhät tulee tällaista. Jos nyt olisi ollut tavallinen arki olisi saanut putket heti ja olisi olo helpottanut.
Nyt täytyy odottaa viikkoja.

On vain niin väsynyt olo kun ei pysty helpottamaan toisen oloa.
Ainoastaan sylissä pitämään ja silittämään pystyn, mutta kipua en pois saa.
On niin paha mieli kun lapsi on kipeä.
Viimeyönä hän nukkui kainalossa. Katson nyt miten tämä yö lähtee menemään.
19.30 meni nukkumaan ja muutaman kerran on tullut kova yskä ja hengitys rahisee. Nyt on rauhallinen.

Istun tässä vain ja olen.

Korvasärystä.Meijän lapsi 3 päivää valittanut särystä,kun annoin buranan,se oli siinä.Nyt päivän ollut valittamatta.En teistä tiiä,mutta mahtoiko olla jotain joulujännitystä,kun se meni aaton jälkeen ohi =)

Yhteistyössä