V
"väsynyt"
Vieras
Siis mikä iltapäivä... Meidän 1 v 10 kk ei ole suostunut nukkumaan päikkäreitä lainkaan. Olen koittanut ulkona vaunuissa ja sisällä, mutta ei niin ei. On ihan väsynyt, kiljuu korkeita ääniä ja juoksee ja riehuu joka paikassa, ihan mahdoton. 5 vuotias kiukuttelee 8 vuotiaan kanssa, ihan kauheaa kinastelua koko ajan... ei auta vaikka mitä sanon. Mulla on voimat ihan loppu, on niin turhautunut olo, kun saa koko ajan sanoa samoista asioista. Meillä ei ole sukulaisia lähellä, joilta pyytää edes tunnin hoitoapua tai tukea. Päinvastoin mulla on myös oman äidin hyvinvointi mun vastuulla, hän ei enää pärjää yksin kotona ja autan häntä paljon. Huomenna aion soittaa ja yrittää järjestää hänelle kotiapua, kun ei tämä näin toimi.
Halusin vaan purkaa tätä oloani, kun tuntuu etten viitsi ystävilleni kaikesta aina valittaa... Nyt odotan vaan että mies tulee töistä kotiin ja pääsen ulos lenkille...
Halusin vaan purkaa tätä oloani, kun tuntuu etten viitsi ystävilleni kaikesta aina valittaa... Nyt odotan vaan että mies tulee töistä kotiin ja pääsen ulos lenkille...