AMMUUUU!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Ja tämä iskuna vyön alle kaikille meille tukka rasvaisena koneella istuville kotilehmille...
:'(
Mulle tuli täsmälleen sama fiilis tosta...Alkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Ja tämä iskuna vyön alle kaikille meille tukka rasvaisena koneella istuville kotilehmille...
Ei saa*ana repesin.... kotilehmät.comAlkuperäinen kirjoittaja Moon Vaan Melonit:Ja tämä iskuna vyön alle kaikille meille tukka rasvaisena koneella istuville kotilehmille...
Varmasti onkin Olemme molemmat kehnoissa suhteissa. Jotain iloa ja piristystä elämäänAlkuperäinen kirjoittaja :):Mitäs sitä turhaan jännittämään!
Kivaa teillä on! Onnea matkaan, siis!
Miks ettet eroa ensin niistä kehnoista suhteistanne?? Ällöttää tollanen selkärangattomuus.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmasti onkin Olemme molemmat kehnoissa suhteissa. Jotain iloa ja piristystä elämäänAlkuperäinen kirjoittaja :):Mitäs sitä turhaan jännittämään!
Oletteko tavanneet aiemmin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmasti onkin Olemme molemmat kehnoissa suhteissa. Jotain iloa ja piristystä elämäänAlkuperäinen kirjoittaja :):Mitäs sitä turhaan jännittämään!
Seksin ja hellyyden merkeissä tapaamme. Siitä en tiedä tapaammeko vielä tulevaisuudessa uudestaan. Sen näkee sitten huomenna miten meneeAlkuperäinen kirjoittaja öööö:Missä mielessä tapaamaan? Suhde? Miltä tuntuu?
Ollaan vuosia sitten.Alkuperäinen kirjoittaja :):Oletteko tavanneet aiemmin?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmasti onkin Olemme molemmat kehnoissa suhteissa. Jotain iloa ja piristystä elämäänAlkuperäinen kirjoittaja :):Mitäs sitä turhaan jännittämään!
Muistan ton tunteen, itse joskus samassa tilanteessa siis ollut.
Voi yöks millainen olet.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Seksin ja hellyyden merkeissä tapaamme. Siitä en tiedä tapaammeko vielä tulevaisuudessa uudestaan. Sen näkee sitten huomenna miten meneeAlkuperäinen kirjoittaja öööö:Missä mielessä tapaamaan? Suhde? Miltä tuntuu?
Mun mies ei suostu eroon. En uskalla edes puhua miehelle asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja pp:Miks ettet eroa ensin niistä kehnoista suhteistanne?? Ällöttää tollanen selkärangattomuus.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmasti onkin Olemme molemmat kehnoissa suhteissa. Jotain iloa ja piristystä elämäänAlkuperäinen kirjoittaja :):Mitäs sitä turhaan jännittämään!
Eikö ole selkärankaa jättää omaa miestä ensin, jos se suhdekin niin kehno on?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Seksin ja hellyyden merkeissä tapaamme. Siitä en tiedä tapaammeko vielä tulevaisuudessa uudestaan. Sen näkee sitten huomenna miten meneeAlkuperäinen kirjoittaja öööö:Missä mielessä tapaamaan? Suhde? Miltä tuntuu?
Suomessa ei puolison tarvitse suostua. Eroa voi hakea yksin. Ja jos pelkäät miestäsi, sivusuhde tuskin häntä rauhoittaa?Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies ei suostu eroon. En uskalla edes puhua miehelle asiasta.
Ei se sua estä lähtemästä vaikkei mies samaa mieltä oliskaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies ei suostu eroon. En uskalla edes puhua miehelle asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja pp:Miks ettet eroa ensin niistä kehnoista suhteistanne?? Ällöttää tollanen selkärangattomuus.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmasti onkin Olemme molemmat kehnoissa suhteissa. Jotain iloa ja piristystä elämäänAlkuperäinen kirjoittaja :):Mitäs sitä turhaan jännittämään!
Mies on niin älyttömän hankala ihminen. Kylmä, aggressiivinen juoppo.Alkuperäinen kirjoittaja pp:Ei se sua estä lähtemästä vaikkei mies samaa mieltä oliskaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mies ei suostu eroon. En uskalla edes puhua miehelle asiasta.Alkuperäinen kirjoittaja pp:Miks ettet eroa ensin niistä kehnoista suhteistanne?? Ällöttää tollanen selkärangattomuus.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Varmasti onkin Olemme molemmat kehnoissa suhteissa. Jotain iloa ja piristystä elämäänAlkuperäinen kirjoittaja :):Mitäs sitä turhaan jännittämään!