Olen homo, kysy mitä ikinä haluat :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nuori homomies
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
eikö sinun tee kipeää anaaliseksi?
Tekee ja oon siis joo bottom...mutta yleensä en sitä tee, koska en osaa rentoutua :( joten tyydyn suuseksiin...josta mua on kehuttu! :) Jopa oon saanut miehen laukeamaan suuhuni, joka ei kuulemma yleensä ikinä laukea suuhun...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä alkaen olet tiennyt olevasi?
Varmaan joskus ala-asteella jo, mutta kielsin sen kunnes myönnyin itsekin kasilla :)...tosin edelleen kaapissa paitsi hyville kavereille! Edes vanhemmille en ole asiasta puhunut vaikka varmaan arvaavat.. ei keskustella asiasta ollenkaan!

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
eikö sinun tee kipeää anaaliseksi?
Tekee ja oon siis joo bottom...mutta yleensä en sitä tee, koska en osaa rentoutua :( joten tyydyn suuseksiin...josta mua on kehuttu! :) Jopa oon saanut miehen laukeamaan suuhuni, joka ei kuulemma yleensä ikinä laukea suuhun...

oletko kokeillut niitä seksikaupan rentoutushuumeita siihen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Elätkö naisen vai miehen kanssa vai oletko sinkku? Onko sinulla lapsia?
Olen sinkku ja aina ollut, en ole ikinä ollut pitemmässä kuin parin viikon suhteessa :( en vain ole löytänyt ketään sopivaa! ei ole lapsia, ehkä haluan joskus...ehkä en! ehkä biologiseksi isäksi voisin alkaa lesboparille!

Mä oon aina miettinyt, että onko homoilla tiukkaa se jako että kuka panee ja kuka ottaa... Vai homoileeko jotkut sekä-että meiningillä. En tiedä termejä, mutta ilmeisesti bottom ottaa... Mitäs muita näitä on?

Kumpias nää julkkishomot on: Siltsu, Bjurström jne... Jani Toivola on ainakin bottom, niin oon päätellyt

Yhteistyössä