N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä tiedä, onko jotain sellaistaAlkuperäinen kirjoittaja hmm:en usko, kerro jotain mitä vain homomies voisi tietää?
Tekee ja oon siis joo bottom...mutta yleensä en sitä tee, koska en osaa rentoutuaAlkuperäinen kirjoittaja ...:eikö sinun tee kipeää anaaliseksi?
Varmaan joskus ala-asteella jo, mutta kielsin sen kunnes myönnyin itsekin kasillaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä alkaen olet tiennyt olevasi?
Alkuperäinen kirjoittaja AP:Tekee ja oon siis joo bottom...mutta yleensä en sitä tee, koska en osaa rentoutuaAlkuperäinen kirjoittaja ...:eikö sinun tee kipeää anaaliseksi?joten tyydyn suuseksiin...josta mua on kehuttu!
Jopa oon saanut miehen laukeamaan suuhuni, joka ei kuulemma yleensä ikinä laukea suuhun...
Olen sinkku ja aina ollut, en ole ikinä ollut pitemmässä kuin parin viikon suhteessaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Elätkö naisen vai miehen kanssa vai oletko sinkku? Onko sinulla lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten päädyit kaksplus 'mitäsnyt?' palstalle ja miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:miten päädyit kaksplus 'mitäsnyt?' palstalle ja miksi?
siks kun tää on tatuoitu jätkä. taas.