Olen hampaan verran tyhmempi.

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1714352 Mie selvisin hengissä hampilääkärin reissusta. Ja ilman mittään varotuksia, mittään hiiskahtamatta se mulkku kiskasi minun viisurin pois. Pisti puudutetta MUKA VAIN SEN TAKIA etten tunne mittään ko tutkailee sitä hammasta. Joopa joo... |O Naureskeli päälle että sehän lähti nätisti :whistle:

Noh, ongelma on poissa. Vielä kaks jäljellä plus yks takasin kasvanu mutaatioviisuri. Mut ihan helpolla en ennää IKINÄ mee hammaslääkäriin, tiä mitä se seuraavaksi keksii. :D

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Maksat yksityiselle niin saat nukutuksessa hampaat hoidettua, ei siinä ole mitään sen kummallisempaa.

Yksityisellä käyn joo... Ja se on sovittu että jos alaviisurit häätyy poistaa niin se tehhään nukutuksessa sitte. Mut ko mulle on vaikeaa edes aikaa tilata ilman hermoromahusta.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Maksat yksityiselle niin saat nukutuksessa hampaat hoidettua, ei siinä ole mitään sen kummallisempaa.

Yksityisellä käyn joo... Ja se on sovittu että jos alaviisurit häätyy poistaa niin se tehhään nukutuksessa sitte. Mut ko mulle on vaikeaa edes aikaa tilata ilman hermoromahusta.

No tilaat sitten mahd pian ja varmasti saat diapamia esilääkitykseksi. Voit varmaan saada sitä omalta lääkäriltä jo ihan ajan tilaamista varten. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:

No tilaat sitten mahd pian ja varmasti saat diapamia esilääkitykseksi. Voit varmaan saada sitä omalta lääkäriltä jo ihan ajan tilaamista varten. =)

Juu, pameissa mie sinne nytki menin :ashamed: Ajanvarauksessa jo ko aikaa soitin, kehottivat ottamaan vaan jos tuntuu että tarvii. Ja varmasti tuliki tarpeeseen, ei ois minua siihen pirun jakkaralle muuten saanu... |O

Yhteistyössä