Olen AUDI vaimo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rva Pink
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rva Pink

Vieras
Olen siis tyypillinen audimiehen vaimo, paitsi että meillä on mersu.
Lapsetkin on hoidossa että saan keskittyä kauneuteeni paremmin kun eivät pyöri jaloissa. Mieheni ei vaan uskaltaisi ikipäivänä päästellä tuollaisia suustaan minun aikanani mutta miehissä sitten urostellaan.

Olen ylpeä siitä että olen tässä 200 neliön talossa miellyttääkseni miestäni. Ja teen sen hyvin ja tyylillä.

Onko muita kuka tunnustaa? Kjäh.

Olet siis edustusrouva,ap. Pieni kertomus elävästä elämästä. Äitini ystävä; mersumiehen edustusrouva varakkaalla asuinalueella, huolehti itsestään ja ulkonäöstään, mutta kuinkas kävikään kun miesn täytti 50v. Vanha edustusrouva jäi kuin nalli kalliolle ja talon valtasi uusi ja puolta nuorempi edustusneitokainen. Nauti vielä kun ehdit ap.

Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:
Olet siis edustusrouva,ap. Pieni kertomus elävästä elämästä. Äitini ystävä; mersumiehen edustusrouva varakkaalla asuinalueella, huolehti itsestään ja ulkonäöstään, mutta kuinkas kävikään kun miesn täytti 50v. Vanha edustusrouva jäi kuin nalli kalliolle ja talon valtasi uusi ja puolta nuorempi edustusneitokainen. Nauti vielä kun ehdit ap.

Hmm, no sitähän mäkin toivon etten jää näin, ja siksi koitan olla mahdollisimman "tyydyttävä" vaimo. En ole edustusrouva. pakon sanelemana joudun olemaan kotona, ehkä olisin töissä jos pystyisin en tiedä, ainakaan vielä kun lapset on pieniä. Mutta olen todennut että tässä sitä ollaan nyt ja näin ja olen tyytyväinen että on joku joka huolehtii :)

Mutta ei tarinan rouva kovin hyvin huolehtinut kun joutui kiertoon ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Eipä käy kateeksi :D

Ja miten muksut voi olla jaloissa... Eihän siihen kaudenudon hoitoon mee kuin 5 min päivässä. Vesi-saippua pesu ja hiusten harjaus. Kato OIKEESTI kauniit ei meikeillä tuhertele :whistle:

No vähän asiaa selittäen että pyörivät jalossa kun olen fyysisesti huonossa kunnossa etten kykena niitä hoitamaan kokopäiväisesti :)

Ja nyt HAAVEILEN että olenkin siis koti rouva, omasta halustani ja miellyttääkseni miestäni :D

Ei pikku Pekka, meillä on sellanen manuaali Mersu, sellanen paljon hienompi kun ne audin rutkut.. Siskon perheellä on toisena sellanen, rouvan autona, onhan se nätti mutta pieni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei pikku Pekka, meillä on sellanen manuaali Mersu, sellanen paljon hienompi kun ne audin rutkut.. Siskon perheellä on toisena sellanen, rouvan autona, onhan se nätti mutta pieni.

Hupsista keikkaa, tässä sitä huomaa Rouvan autotietämyksen, meidän mersuhan on niin automaatti eli EI manuaali :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ou nou:

Uusimmat

Yhteistyössä